تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۱۵۰۳۹
استاد حوزه و دانشگاه در همایش هادیان مطرح کرد:

انقلاب اسلامی؛ تنها انقلاب مردمی که به آرمانهایش پشت نکرده است.

به گزارش پایگاه بصیرت همایش هادیان سیاسی سپاه فتح باحضور استاد حوزه ودانشگاه حجت الاسلام دکترمحمدصادقی درشهریاسوج برگزارشد. دکتر صادقی دراین همایش به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.
انقلاب اسلامی؛ تنها انقلاب مردمی که به آرمانهایش پشت نکرده است.
همایش هادیان سیاسی سپاه فتح با حضور استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام دکتر محمد صادقی در شهر یاسوج برگزار شد.
دکتر صادقی در ابتدای صحبت های خود در این همایش، با اشاره به ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی، انقلاب ایران را تنها انقلاب مردمی که بدون خیانت به آرمانهایش یک چله پر افتحار را پشت سر گذاشته است، توصیف کرد.
دکتر صادقی در این همایش ویژگی دیگر انقلاب اسلامی ایران را تاریخ مصرف نداشتن شعار‌های جهانی انقلاب اسلامی عنوان کرد.وی علل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در مقابل همه دشمنی‌ها را در دو عامل بیان کرد:1- قدرت عظیم ایمان 2- انگیزه ملت و رهبری آسمانی تأیید شده امام خمینی (ره).
ایشان واقعیت امروز انقلاب اسلامی ایران را محصول تلاش چهل ساله انقلاب و نتیجه جهت گیری‌های انقلابی و جهت گیری‌های جهادی خواند.
استاد حوزه و دانشگاه، مهم‌ترین چالش‌های امروز استکبار با انقلاب را حضور ایران مقتدر در مرز‌های رژیم صهیونیستی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه دانسته و با تأکید بر نقش جوانان در پیش برندگی و بالندگی انقلاب اسلامی گفت: جوانان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و ابزار‌های طی نمودن این مسیر، همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان است.
دکتر صادقی در ادامه سخنرانی خود به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و مهم‌ترین پیش نیاز‌های گام دوم اشاره کرد و سپس به بررسی توصیه‌های ۷ گانه گام دوم انقلاب پرداخت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات