صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۱۵۰۴۷

گزارش روز/ عقب‌گرد!

ملت ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران از تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری تا لفاظی‌ها و جنگ ‌رسانه و... ایستاده است[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی

یادداشت: ملت ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران از تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری تا لفاظی‌ها و جنگ ‌رسانه و... ایستاده است و امید دارد با تکیه بر توان داخلی، نیروهای جوان، ظرفیت‌های فراوان، امکانات متعدد و فراتر از همه اراده برتر در تقابل اراده‌ها نیز پیروز میدان باشد! اما گویا برخی مسندنشینان و مدیران کشور اصرار دارند با اقدامات و تصمیم‌های خود مردم را ناامید کنند! از مصادیق مهم این امر اصرار تکیه‌زدگان بر کرسی‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در ناامید کردن مردم و نادیده گرفتن نیروی جوان، کارآمد، متخصص و متعهد کشور و عمل نکردن به فرمان رهبر معظم انقلاب در میدان دادن به جوانان است، که ایشان بارها به ویژه در بیانیه راهبردی گام دوم بر آن تأکید کرده‌اند. آنها همچنان برای دوستان خسته، ناکارآمد و پیر خود حکم انتصاب و مسئولیت صادر می‌کنند که در تازه‌ترین نمونه از این احکام، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی «محمدرضا نعمت‌زاده» وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرده است!
همین خبر یک خطی کافی است تا مشخص شود چرا در برخی حوزه‌ها مشکلات کشور حل نمی‌شوند یا کارها بر زمین مانده‌اند! وقتی دولت به جای آنکه از اختیارات خود، به نفع شتابان شدن حرکت کشور و به کار گرفتن نیروهای جوان و کارآمد بهره بگیرد، به نعمت‌زاده که ناکارآمدی‌اش در دولت قبل مشخص شد و بارها تا مرز استیضاح پیش رفت و مباحث زیادی درباره فساد اقتصادی خانواده و اطرافیانش وجود دارد، حکم‌ تام‌الاختیار می‌دهد و به عقب برمی‌گردد، نتیجه مشخص خواهد بود! حال این اختیارات هر قدر هم که بیشتر شود نمی‌تواند به حل مشکلات کمک کند؛ بلکه برای حل مشکلات باید این رویکرد و تفکر تغییر کند، باید باور به قدرت درونی کشور و باور نیروهای جوان در ذهن‌ها و نگاه‌های تصمیم‌گیران دولتی نهادینه شود.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات