صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۵۶۸۴

مقاومت؛ تنها نسخه مقابله با زیاده خواهی امریکا

در حالی که مقامات امریکایی دوباره از حربه تحریم و عملیات روانی علیه ملت ایران استفاده می کنند، اما شواهد و قرائن حاک از این است که تحریم های ظالمانه امریکا به خط آخر رسیده است و دیگر نسخه تحریم دردی از دولتمردان امریکایی را دوا نمی کند.
مقاومت؛ تنها نسخه مقابله با زیاده خواهی امریکا
بلومبرگ در آخرین یاداشت خود در مورد تحریم‌های ایران اینگونه می‌نویسد: «دونالد ترامپ روز دوشنبه دوباره ایران را با تحریم‌های جدید تهدید کرد این در حالی است که بیشتر اقتصاد ایران تحت تحریم‌های قبلی قرار گرفته است و بیشتر ۸۰ دصد اقتصاد ایران زیر تحریم قرار دارد. امریکا قبلاً بخش‌های قابل‌توجهی از اقتصاد ایران از جمله نفت، بانکداری و فولاد را تحریم کرده است.»

وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی‌نیوز» در این رابطه می‌نویسد: «به نظر می‌رسد ترامپ معتقد است تحریم‌های فلج‌کننده سرانجام ایران را به پذیرش توافقی که سخت‌گیرانه‌تر از توافق مذاکره‌شده توسط دولت باراک اوباما است سوق خواهد داد. اما حلقه مشاوران تندرو رئیس‌جمهور، عزم ایران و میزان تاب‌آوری آن‌ها را دست‌کم گرفته‌اند.»
تنها علت سرخوردگی و درماندگی امریکا این است که ترامپ عزم ملت ایران را در زمینه مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم‌ها دست کم گرفته است و تنها نسخه مقابله با تحریم و زیاده خواهی آمریکا مقاومت می‌باشد.
در حال حاضر دولت ترامپ از تمام اهرم‌های فشار خود می‌خواهد استفاده کند که ایران را پای میز مذاکره بکشاند، چون پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰ تا حدی زیادی به مذاکره با ایران بستگی دارد.

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات