کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۵۷۲۱

از تهدید تا تشکر ترامپ

پایگاه بصیرت / حمید رضا طیب

خداوند متعال در آیه ۶۰ سوره انفال این چنین به امت اسلامی و جامعه ولایی یادآوری می کند که: "نظام سیاسی ولایی موظف است تا قوای خود را چنان بسیج کند تا نه تنها تهدیدزدا باشد، بلکه خود عامل تهدید برای دشمنان شود."
پایداری و استقامت در برابر تهدیدهای دشمن وظیفه نظام سیاسی ولایی و امت اسلام است. از نظر قرآن، بسیاری از تهدیدها، عملی نمی‌شود و تنها یک جنگ روانی است.
امام خمینی(ره)؛ اوایل انقلاب که جیمی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا هر دم برای ایران شاخ و شانه می کشید،می فرمود: کارتر مانند فلان حیوان است که وقتی می خواهد دیگران را بترساند، صدایش را بلند می کند! وقتی می ترسد، یک چیزی از پشتش خارج می شود! و وقتی دنبال میانجی می گردد، دمش را تکان می دهد!

ترامپ هم حقیقتاً چنین موجودی است؛ اول با اعزام ناو غول پیکرش، ما را تهدید کرد! بعد نخست وزیر ژاپن را برای میانجی گری می فرستد! هواپیمای فوق پیشرفته اش که منهدم شد، سریعاً اعلام می کند که احتمالاً یک نفر اشتباه کرده! بعد هم می گوید خواستیم چند سایت ایران را بزنیم، دیدیم ۱۵۰ نفر کشته می شوند و این کار را نکردیم! و در نهایت عجز و ناتوانی از جمهوری اسلامی تشکر می کند که فقط هواپیمای بدون سرنشینش را منهدم کرده است!

خدا را شکر که به واسطه پدافند هوایی جمهوری اسلامی، جناب دولاند این گونه اخلاق مدار شده است!
زیبا نیست!!؟؟ این پیروزی جز ایمان راسخ داشتن به وعده های الهی و اطاعت از ولایت حق، رمز و راز دیگری ندارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات