صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۵۹۵۴
واکنش مجری الحوار به اقتدار ایران در برابر غرب:

لحن ایران قوی است؛ هیاهوی غرب، کشورهای ضعیف عربی را تحت تاثیر قرار می دهد + فیلم

"لحن ایران قوی و محکم است ... هیاهوی غرب، کشورهای ضعیف عربی را تحت تاثیر قرار می دهد اما اگر کشور قدرتمندی را ببیند که از خود ایستادگی و اراده نشان می دهد، ناچار به دنبال راه و روشی برای تفاهم می گردد."

 سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم تکریم و معارفه جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، توقیف یک فروند نفتکش حامل نفت ایران از سوی انگلیس به‌اتهامات واهی در آب‌های بین المللی را اقدامی تلافی‌جویانه و در پاسخ به اقدام مستقیم، شفاف و شجاعانه نیرو‌های مسلح ایران علیه پهپاد متجاوز دشمن دانست و تأکید کرد: این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام ذلت‌بار مد نظر قرار خواهد گرفت.
شبکه لندنی الحوار، با انعکاس این سخنان سرلشکر باقری گفت: «لحن ایران قوی و محکم است؛ چرا؟ چرا که متوجه شده که غربی ها با تمام هارت و پورت‌هایشان، در برابر اقتدار و عزم مستحکم، چیزی نیستند.»
مجری این شبکه عرب زبان، با اشاره به حکام عرب منطقه افزود: «هیاهوی غرب، کشورهای ضعیف عربی را تحت تاثیر قرار می دهد اما اگر کشور قدرتمندی را ببیند که از خود ایستادگی و اراده نشان می دهد، ناچار به دنبال راه و روشی برای تفاهم می گردد. این چیزی است که در حال حاضر برای ایران پیش آمده است.»
مجری الحوار در پایان تاکید می کند که ایران در موضع ضعف نیست و تعرضات غرب را بدون پاسخ نمی گذارد؛ این پاسخ لزوما فوری نیست اما حتمی است.
پاسخ هایی که بازداشت ملوانان متجاوز و سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا، را می توان از نمونه های آن دانست.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات