صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۴۱

سگ زرد برادر شغال!

بوریس جانسون، نامزد پیشتاز نخست‌وزیری انگلیس در مقاله‌ای اسلام‌ستیزانه که روزنامه «گاردین» روز دوشنبه گزارشی درباره آن منتشر کرده ادعایی اسلام‌ستیزانه را مطرح کرده است.

سگ زرد برادر شغال!

 بوریس جانسون، نامزد پیشتاز نخست‌وزیری انگلیس در مقاله‌ای اسلام‌ستیزانه که روزنامه «گاردین» روز دوشنبه گزارشی درباره آن منتشر کرده ادعایی اسلام‌ستیزانه مطرح کرده است.
 به نوشته روزنامه گاردین، جانسون در ضمیمه‌ای که به یک ویراست جدیدتر از کتاب خود در سال ۲۰۰۶ به نام «The Dream of Rome» اضافه شده ادعا کرده که اسلام در بخش‌هایی از دنیا مانع توسعه شده است.
 این در حالی است که دونالد ترامپ در رقابت های نخست وزیری انگلیس از بوریس جانسون حمایت کرد. ترامپ نیز مانند بوریس جانسون سیاست های نژاد پرستانه و اسلام ستیزانه داشته و این در سیاست های مهاجرتی وی کاملاً مشهود می باشد.
 رشیده طالب ، نماینده مسلمان و دموکرات کنگره آمریکا دلیل اظهارات اسلام ستیزانه در آمریکا را حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از این نوع اظهارات دانست.
 در پاسخ رشیده طالب به اظهارات «آنابل لیما توب» عضو جمهوری خواه شورای شهر بود که در فیسبوک گفته بود اگر طالب خود را در کنگره آمریکا منفجر کند تا به شهادت برسد، متعجب نخواهد شد.طالب در توئیتر خود نوشت این گفتمان اسلام‌ستیزانه و کینه‌توزانه ناشی از حمایت‌های رئیس جمهور است و جمهوری خواهان از این مسئله خوشحالند.
 این اظهارات و سیاست های نژاد پرستانه و اسلام ستیزانه ترامپ و جانسون حاکی از این است که هر دو نگرش یکسانی دارند در حالی که چهره ای متفاوت دارند و در حقیقت سگ زرد برادر شغال است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات