کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۹۶
معاون اجرایی سپاه فتح:

میز خدمت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد صاحب الزمان (عج) بخش دیشموک برگزار شد

سرهنگ برومند زاده: آن چیزی که برای مردم قابل قبول نیست و باعث فاصله گرفتن مردم از نظام و انقلاب است،احساس فاصله مسولین با مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار سایت بصیرت، معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه میز خدمت بخش دیشموک ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه اظهار داشت ،گفت؛در راستای محرومیت زدایی مناطق کم تر برخوردار طرح های دراز مدت،میان مدت و کوتاه مدتی در دستور کار سپاه و بسیج استان قرار دارد.

 
سرهنگ برومند زاده با اشاره به برنامه پنج ساله سپاه فتح برای مناطق کم برخوردار گفت؛این برنامه ها در دو سال گذشته در روستاهای هدفی در بخش دیشموک و دهستان جاورده فعالیت کردند.
 
وی افزود،از مهمترین اهداف این برنامه ها برگزاری میز خدمت و اردوهای جهادی می باشد.
 
معاون اجرایی سپاه فتح در ادامه افزود،مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی می باشند.
 
برومند زاده افزود؛مردم ما درتمام سختی ها و مشکلات پشت سر نظام و انقلاب بودند و وظیفه خود را خوب انجام دادندومسئولین هم باید قدردان این مردم باشند با خدمت به این مردم زمینه رضایت و پشتیبانی همیشگی آنها از انقلاب و نظام را فراهم کنند
 
وی گفت،آن چیزی که برای مردم قابل قبول نیست و باعث فاصله گرفتن مردم از نظام و انقلاب است،احساس فاصله مسولین با مردم می باشد.
 
این مسئول عنوان کرد، یکی از برکات برگزاری میز های خدمت امیدی در دل مردم ایجاد می شود که مسولین نظام و انقلاب اسلامی جدای از مردم نیستند و در بین مردم هستند.
 
برومند زاده تصریح کرد؛بسیاری از مشکلات مردم مناطق کم برخوردار یا به نقل از رسانه ها محروم این است که نیاز به مراجعه ادارات نیست و با کوچکترین حضور مسولین در بین مردم می شود این مشکلات را حل کرد.
وی در پایان افزود، امید است مسولان ماهانه حداقل یک حضور را در بین مردم داشته باشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات