تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۱۶۳۶۷

فقط به قصد عیادت از احمدی نژاد!

در این ایام باید هر روز منتظر بود تا خبری جدید پیرامون نشست و برخاست فعالین سیاسی از احزاب و گروه های مختلف به گوش رسد که معمولا پشت پرده های آن ذهن بخشی از جامعه را مشغول خواهد کرد.
تعاملات و رفت و آمدهای فعالین سیاسی و چهره های شناخته شده در سیاست در سال که با انتخابات ختم خواهد شد، با حساسیت های رسانه ها و افکار عمومی همراه است. در این ایام باید هر روز منتظر بود تا خبری جدید پیرامون نشست و برخاست فعالین سیاسی از احزاب و گروه های مختلف به گوش رسد که معمولا پشت پرده های آن ذهن بخشی از جامعه را مشغول خواهد کرد. آخرین خبر منتشر شد در این رابطه مربوط به دیدار آقای احمدی نژاد و قالیباف است که گفته میشود دیداری با هم داشته اند. 
اما در حالی که وحید یامین‌پور از دیدار احمدی‌نژاد و قالیباف در پشت درهای بسته خبر داده بود، محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از چهره‌های نزدیک به قالیباف به توئیت وی پاسخ داد. ییر هادی در توئیتی کنایه‌آمیز نوشت: «خبر دیدار آقایان قالیباف و احمدی نژاد مربوط به اواخر فروردین است. گویا آقای احمدی نژاد چند جلسه مجمع نیامده بودند، آقای قالیباف پیگیری کردند و متوجه شدند ایشان بیمارند و با جمعی از دوستان به عیادت ایشان رفتند. ‌یادمان باشد همه چیز در دنیا سیاست بازی، انتخابات و حاشیه نیست. همین.»
رفت و آمدهای سیاسیون در این ایام باز هم حواشی خواهد داشت که چه خوب اگر پاسخ های شفافی برای آن داده شود. هرچند شفافیت معمولا به مذاق سیاسیون خوش نمی آید!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات