صبح صادق >>  نگاه >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۱۶۳۸۵

ادعاي دروغين با اهداف انتخاباتي!

برخي ستادهاي هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي كه سال‌ها تعطيل بوده‌اند، ‌هم‌اكنون داعيه‌دار مبارزه با مفاسد اقتصادي شده‌اند و قصد دارند چهره برخي جريانات اصيل انقلاب را تخريب كنند. اين جريان از مدتي قبل اتاق فكرهاي خود را تشكيل داده و براي بزرگنمايي مشكلات دستگاه‌هاي ارزشي و انقلابي هدف‌گذاري كرده تا ذهن جامعه را متوجه اين بخش انقلاب كنند تا بتوانند با عمليات رواني، ‌آراي مردم را به نفع جريان ليبرالي فاسد مصادره كنند.

رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالي) در ديدار با ائمه جمعه سراسر كشور فرمودند: «يك توصيه مؤكد هم در مورد سلوك امام جمعه و عمل امام جمعه است كه از رفتن به طرف صاحبان ثروت و قدرت و كساني كه زبان‌هاي چرب و نرم دارند، ‌بايد اجتناب كرد. بعضي از اين نودولت‌ها، ‌اينهايي كه تازه توانسته‌اند با زرنگي و كارهاي غير قانوني به يك ثروتي برسند؛ دنبال اين هستند كه يك ملجئي پيدا كنند، يك جايي پيدا كنند كه حاشيه امني برايشان باشد. مي‌آيند سراغ افرادي كه مورد نظرشان است، از جمله سراغ ائمه جمعه،‌ از جمله سراغ شاخص‌هاي روحانيت مي‌آيند. سراغ اينها. اين براي اين است كه حاشيه امن براي خودشان درست كنند، ‌اينجا بايد حواس‌مان جمع باشد.» در راستاي توصيه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب، كه مبتني بر آموزه‌هاي ديني و تجربه‌هاي تاريخي، ‌به ويژه تجربه بيش از 30 سال از انقلاب اسلامي يعني از دهه 70 به بعد است، چندين نكته ذكر مي‌شود:

در طول تاريخ،‌ مستكبران عالم در كنار طبقات اشرافي، ‌براي رسيدن به مطامع فرهنگي،‌ سياسي، اجتماعي و اقتصادي خود،‌ همواره درصدد نفوذ و همراه‌سازي گروه‌هاي تأثيرگذار اجتماعي همچون علما، روحانيون، مسئولان نظام و... با آلوده‌سازي‌هاي اخلاقي،‌ سياسي و اقتصادي بوده‌اند.

پس از جنگ تحميلي و آغاز دوران سازندگي، يعني از دهه 70 به بعد كه ويژگي آن افزايش پول، نقدينگي، هزينه‌هاي فراوان در كشور و نياز جامعه به سازندگي و توليد بود، تلاش براي آلوده‌سازي اقتصادي و گروه‌هاي اجتماعي تأثيرگذار در جامعه افزايش يافت. تكنوكرات‌ها و صاحبان تفكر اقتصاد ليبراليستي و سرمايه‌داري،‌ با اهداف به ظاهر خيرخواهانه و با منطق تأمين ملي و رسيدن به خودكفايي حوزه‌هاي علميه و روحانيت، اين مراكز را به ورود در عرصه اقتصادي و سرمايه‌گذاري در توليد تشويق مي‌كردند. كه در همين رهگذر اگر با مخالفت علما و بزرگان حوزه‌هاي ديني و تبليغي مواجه مي‌شدند، با جريان ليبراليسم به دنبال نفوذ و آلوده‌سازي افراد و دستگاه‌هاي حساس كشور بودند. اين جريان اشرافي به دنبال اين بود كه با نفوذ در اين دستگاه‌ها،‌ به صورت فراجناحي و فارغ از جريانات سياسي چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا اهداف شوم خود را اجرا كند.

براساس شواهد و قرائن متعدد، همين جريان ليبراليستي حاكم كه سرمنشأ تمامي فسادهاي اقتصادي و اخلال در بازار است و نشانه‌هايي از همسويي و همراهي با دشمن در تحريم عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در كارنامه خود دارد،‌ همچنين آلوده‌سازي روحانيت،‌ علماي حوزه‌هاي علميه و ساير گروه‌هاي مؤثر در انقلاب از برنامه‌هاي آن بوده است، امروز در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي درصدد است پرچم‌دار مبارزه با فساد اقتصادي شده و گفتمان خود را براي تصرف كرسي‌هاي مجلس،‌ مبارزه با فساد قرار دهد.

همچنين برخي ستادهاي هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي كه سال‌ها تعطيل بوده‌اند، ‌هم‌اكنون داعيه‌دار مبارزه با مفاسد اقتصادي شده‌اند و قصد دارند چهره برخي جريانات اصيل انقلاب را تخريب كنند. اين جريان از مدتي قبل اتاق فكرهاي خود را تشكيل داده و براي بزرگنمايي مشكلات دستگاه‌هاي ارزشي و انقلابي هدف‌گذاري كرده تا ذهن جامعه را متوجه اين بخش انقلاب كنند تا بتوانند با عمليات رواني، ‌آراي مردم را به نفع جريان ليبرالي فاسد مصادره كنند.

بنابراين ضروري است د‌ستگاه‌هاي نظارتي و اطلاعاتي دلسوز انقلاب و جريانات انقلابي و رسانه‌هاي انقلاب،‌ با هوشياري تمام، ‌عمليات رواني اين جريان غربگرا را رصد كرده و پيش از بلند كردن پرچم دروغين مبارزه با فساد، ‌اهداف پشت پرده اين جريان، آلودگي‌ها و فسادهاي گسترده‌ اين طبقه اشرافي را براي مردم تبيين كنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات