تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۱۶۴۴۷

کدام دستگاه ها موفق تر عمل می کنند؟

عملکرد انقلابی و قوی برخی از دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف توانسته است روح امید و خودباوری را به مردم مؤمن و هوشیار ایران اسلامی تزریق و انگیزه کار و تلاش در جامعه را مضاعف و حمایت و پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را استمرار ببخشد.
امروز همه جهانیان به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی از بدو تولد، به خاطر ماهیت ضد استکباری و استقلال طلبی و مبارزه با ظالمین، پیوسته تحت شدیدترین فشار‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی اجتماعی ناشی از القائات دشمنانش قرار داشته و طبیعتاً نتوانسته به همه اهداف عالی خود دست پیدا کند.
در واقع از یک سو فشار‌های خارجی و از سوی دیگر خیانت، خباثت، نفاق، خودخواهی و یا ناتوانی و ناکارآمدی و مهمتر از همه این موارد، بی‌توجهی یا کم‌توجهی برخی از مدیران و گروهی از افراد جامعه به رهنمود‌های رهبری، سبب شده تا رشد و تعالی انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور با فراز و فرود و گاهی با ناکامی مواجه شود.
با این‌حال از تبادل اطلاعات عمومی در فضای مجازی و صحبت‌های مردم در اماکن عمومی و جمع‌های فامیلی چنین استنباط می‌شود که اکثریت مردم از عملکرد نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از امور مانند؛ ارتقاء سطح معنوی جامعه، تلاش در جهت تحقق نهضت علمی و کسب دستاورد‌های علمی، موفقیت‌های کسب شده در ایجاد زیرساخت‌های عمومی و بخش‌های مختلف کشاورزی و برخی از صنایع، مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق، ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا و حمایت از جبهه مقاومت در سطح جهان و یا تلاش برخی از دستگاه‌ها در جهت محرومیت‌زدایی و امدادرسانی و امثال آن، کاملاً راضی و خرسند هستند.
در واقع عملکرد انقلابی و قوی برخی از دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف توانسته است روح امید و خودباوری را به مردم مؤمن و هوشیار ایران اسلامی تزریق و انگیزه کار و تلاش در جامعه را مضاعف و حمایت و پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را استمرار ببخشد.
به عنوان مثال؛ دستاورد‌های صنایع دفاعی در وزارت دفاع و سایر بخش‌های نظامی، همواره خوشحالی مردم و غرور ملی را به همراه داشته و باعث شده تا مردم با افتخار از فعالیت‌های علمی، صنعتی و تحقیقانی صنایع دفاعی نام ببرند و دغدغه‌ای در مورد قدرت دفاعی کشور نداشته باشند.
این عملکرد درخشان که به یمن عمل به راهبرد‌ها و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حاصل شده است، باعث شده تا کشوری که حتی از تولید سیم خاردار برای حفاظت از مرز‌ها و مراکز تحت پوشش خود عاجز بود، اینک نه تن‌ها بتواند نیاز‌های بومی خود را تأمین کند، بلکه محصولاتش را به حدود ۴۰ کشور جهان صادر نماید.
نقش و عملکرد موفقیت‌آمیز سپاه در مبارزه با داعش و سایر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و پشتیبانی از جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان و نیز مقابله با اشرار و ضدانقلاب در داخل شهر‌ها و مرز‌های کشور و بخصوص برخورد هوشیارانه و در عین‌حال قاطعانه با متجاوزین آمریکایی به حریم سرزمینی ایران نیز، از دیگر مواردی است که ناشی از تبعیت محض این نهاد انقلابی از رهنمود‌های رهبری است و همین عملکرد همواره رضایتمندی مردم را نیز به همراه داشته است.
حضور مقتدرانه ارتش در آب‌های بین‌المللی و سایر عرصه‌های دفاع سرزمینی، نقش مؤثر نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق و حفظ امنیت مرز‌های کشور و بخصوص حمایت و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از یکدیگر در انجام مأموریت‌های محوله هم بیانگر این واقعیت است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته‌اند.
موفقیت دانشمندان و متخصصین ایرانی در عرصه‌های مختلف مانند؛ دانش هسته‌ای، نانو، شبیه‌سازی، سلول‌های بنیادی، لیزر، صنایع هوافضا، علوم پزشکی و ده‌ها و بلکه صد‌ها موضوع دیگر نیز مؤید این نکته است که هر کجا و در هر دستگاهی که راهبرد‌ها و رهنمود‌های رهبری در رأس امور قرار گرفته و روحیه انقلابی و عملکرد جهادی مبنای عمل واقع شده و تعهد به اجرای فرامین ولایت تداوم یافته، موفقیت‌های مادی و معنوی رشد جهشی داشته و بالعکس هر کجا این تعهد کمرنگ شده، ناکامی‌ها افزون گشته است.
به عبارت دیگر تبعیت و پیروی از ولایت و عمل به رهنمود‌های ایشان، همان نکته‌ای است که باید از آن به عنوان کلید موفقیت در ایجاد انسجام، وحدت و هم‌افزایی در مسیر پیشرفت همه‌جانبه و اقتدار ایران اسلامی نام برد و راز دشمنی بیگانگان با اصل ولایت فقیه را نیز باید در همین نکته جستجو نمود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات