صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۶۴۷۹

ما از ارکان دولت به نفع محرومان استفاده خواهیم کرد.

سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در بیستمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره «عقلانیت انقلابی، مقاومت هوشمندانه و عدالت طلبی اخلاقمدارانه» به عنوان شعار این نشست گفت: برای این شعار خردمندانه که انتخاب کردید تشکر کنم. این شعار خوب نشانه عقلانیت شماست و اگر برنامه ریزی بلند مدت و راهبردی را بر اساس همین شعارتان بنویسید خوب است.

اهم اظهارات وی را به نقل از فارس می‌خوانید:

* باید خدا را شکر کنم که مورد اعتماد رهبر انقلاب قرار گرفتم، آقایی که عزیز ما و آقای ماست.

* ان شاءالله در بنیاد مستضعفان بدنه جوان را تقویت خواهیم کرد و این فرهنگ انقلابی است. تیم ما سعی کرد ارزشی وارد شود. تغییر رفتار سازمانی از سخت ترین کارهاست و ما فکر کنم توانستیم یک خورده تغییر دهیم من در طول چهار سال ۱۷۰ سفر رفتم و الان افسوس می خورم چرا بیشتر نتوانستم بروم.

* ما سعی کردیم با مردم صادق باشیم آنچه عمل نکردیم را نگفتیم. ما با ساختار نظام کار می کنیم و رابطه خوب با دولت داریم و ما با دولت کار خواهیم کرد. چه این دولت و چه آن دولت و ما از ارکان دولت به نفع محرومان استفاده خواهیم کرد.

* همانطور که در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم و وارد انتخابات نشدیم، در بنیاد مستضعفان هم وارد انتخابات نخواهیم شد و سیاسی عمل نخواهیم کرد چون این را به صلاح بنیاد مستضعفان نمی‌دانیم.

* باید از آتش به اختیاری درست و با عقلانیت استفاده ببرید. با احساس و با عقلانیت که جواب بدهد. حضور شما در هر جا چون جوان هستید به جامعه شور می دهد. رهبر انقلاب هم اصرار دارند که شما در ارکان نظام و گروهای جهادی وارد شوید.

* یک عزیزی می گفت که هیچ چیز سر جای خود نیست و من به او گفتم همه چیز سرجای خود است خدا، حق، قران، امام، رهبری، شهدا و مردم. مسئولین سرجای خودنیستند و این درد ماست. اصل عدالت این است که همه بروند سرجای خودشان، یعنی نیروهای ارزشی وفادار، انقلابی، جان برکف بیایند سرکار.

* (در واکنش به احتمال حضور وی در انتخابات): سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد.

* (درباره حواشی مربوط به دانشکده خبر): از اینجا می‌گویم مخلص اصحاب رسانه هستیم. قصد جسارت نداشتیم اگر اشکالی به عوامل ما از نظر رفتاری بر می‌گردد عذرخواهی می‌کنم. این یک تلنگر برای کسانی بود که باید پیغام را می‌گرفتند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات