صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۱۶۶۲۱

اخبار کوتاه یک‌شنبه 27 مرداد

«سرلشکر محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه حرکت به سمت خودکفایی و ارتقای دانش و توان صنعت دفاعی در شرایط تحریم، ارزش و جایگاه اقدام ارزشمند نیروهای مسلح در این حوزه را نمایان می‌کند، گفت: این مسیر عزت‌بخش از ساخت تعدادی قطعه ساده آغاز شد و امروز در حال ورود به ساخت موتورهای هواپیماها و بالگردهای روز دنیا است و به فضل الهی در آستانه دستیابی به خودکفایی کامل در این سامانه‌های ارزشمند هستیم.
«مصطفی میرسلیم» از چهره‌های اصولگرا درباره راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: باید به جای منحرف کردن اذهان عمومی به دلیل ضعف‌هایی که در شش سال گذشته داشته‌اند، صادقانه با مردم روبه‌رو شوند. به نظر من با صداقت بهتر می‌توانند مانع اضمحلال خود شوند تا با فرافکنی و پیش شرط گذاشتن برای شورای نگهبان.
فعالیت‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور سابق آمریکا آغاز شده و وی در حال حاضر حضور فعالی در پویش (کمپین) انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ دارد. اوباما افزون بر دیدار با بایدن، تاکنون چندین دیدار مستقیم در واشنگتن با اعضای اصلی کمپین انتخاباتی معاون اول دوران ریاست‌جمهوری خویش داشته است.
بررسی آمار‌های صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد، در یک دهه اخیر به دلیل وجود دو دوره تحریم، درآمد سرانه هر ایرانی از ۶۵۰۰ دلار در سال ۲۰۱۰ به ۵۸۲۰ دلار در سال ۲۰۱۹ کاهش پیدا کرده است؛ چرا که تولید ناخالص داخلی در این مدت تنها 4/0 درصد رشد داشته؛ اما میزان رشد جمعیت ۱۲ درصد بوده است.
«علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه انحصار در واردات نهاده‌ها باید برداشته شود، گفت: جالب است، یک نفر می‌تواند نهاده‌های مورد نیاز را وارد کند؛ اما تشکل‌هایی که در برخی مواقع چندین شرکت زیر مجموعه و هزاران نفر پرسنل دارند، نمی‌توانند وارد کنند؟
«محسن کوهکن» در برنامه «دست خط» از حمایت ناطق‌نوری برای شهردار شدن احمدی‌نژاد سخن گفت. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخشی از صحبت‌هایش گفت: اگر ایستادگی ناطق نبود، احمدی‌نژاد شهردار تهران نمی‌شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات