تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۶۶۶۳
بررسي بخشي از فعاليتهاي اپوزسيون خارج نشين در نيمه مرداد ماه 1398

کلاهبرداران سلطنت طلب

اپوزيسيون خارج نشين و رسانه هاي ايشان در فضاي کنوني بيش از گذشته روي مـسـائل فـرهـنـگـي، هـدايـت شـورش هـاي داخل کشور و دفاع از افراد بازداشت شده سرمايه گذاري مي‌کنند

ضدانقلاب همچنان مشغول فضاسازي عليه جمهوري اسلامي است و هر روز طرحي نو مي‌افکند تا به گمان خود اقدامي عليه نظام اسلامي انجام داده و ضربتي وارد نمايد. اپوزيسيون خارج نشين و رسانه هاي ايشان در فضاي کنوني بيش از گذشته روي مـسـائل فـرهـنـگـي، هـدايـت شـورش هـاي داخل کشور و دفاع از افراد بازداشت شده سرمايه گذاري مي‌کنند تا بتوانند به هدف نهايي که براندازي نظام جمهوري اسلامي است برسند، اما به دلايل مختلف از جمله؛ پراکنده بودن گروه‌ها، رواج بي‌اعتمادي در بين آنها، ضعف در رهبري و همچنين عدم تامين منابع مالي به نوعي دچار سردرگمي هستند.
در ادامه بخشي از رخدادهاي مربوط به ضد انقلاب خارج نشين در نيمه مرداد ماه به اختصار تشريح مي‌شود:
 
1-    تامين مالي شبکه سلطنت‌طلبان با کلاهبرداري!
شهرام همايون مدير و مجري شبکه سلطنت‌ طلب «کانال يک» اخيرا سکه‌هاي طلاي تقلبي و جعلي با نشان خانواده پهلوي را به فروش رسانده است و زماني که خريداران متوجه تقلبي بودن سکه ها مي شوند اقدام به شکايت عليه شخص همايون و شبکه «کانال يک» مي کنند که قرار است دادگاهي بدين منظور تشکيل شود.
در روزهاي اخير نيز شهرام همايون براي جلوگيري از قطع پخش برنامه‌هاي شبکه کانال يک مبلغ ۳۰ هزار دلار پول از راه‌هاي مختلف مانند فروش تابلو فرش بنجل و ... جيب مخاطبان خود را خالي کرده است.
چندي پيش همايون ثبت‌نام از افراد براي حضور بر سر قبر محمدرضا پهلوي در مصر را مطرح کرد تا از اين راه بتواند پول بيشتري به حساب خود ريخته باشد، او گفته است: اگر مي‌توانيد مانند ايراني‌هاي عزادار روز عاشورا باشيد و حضور خودتان را در قاهره نشان دهيد.
بعد از اين اتفاقات حملاتي از سوي برخي از افراد و گروه‌ها عليه اين شبکه صورت گرفت.
شهرام همايون بارها کناره گيري خود را از فعاليت‌هاي سياسي و رسانه‌اي اعلام کرده بود، اما هر بار با انتشار ويدئويي به فعاليت رسانه‌اي باز مي‌گردد. البته اين اقدام چندان عجيب نيست زيرا در طول سال‌هاي اخير او بارها با تهديد مخاطبين عمدتاً کهنسال و ثروتمندش به تعطيلي تلويزيونش، آنها را تهديد کرده بود که اگر تلويزيونش تعطيل شوند ديگر راهي براي مبارزه و سرنگوني جمهوري‌اسلامي نخواهد بود! اين سخنان همواره سبب مي‌شد که برخي از لس‌آنجلس‌نشين‌ها براي او کمک‌هاي نقدي ارسال مي‌کردند يا وسايلي که در تلويزيون او به فروش مي‌رسيد را مي‌خريدند.
 
2-   پيوند سه گانه منافقين،  وهابيون و سلطنت‌طلبان !
يک شبکه سلطنت‌طلب به‌طرز ناشيانه‌اي پيوند پنهان جريان نفاق با سلطنت‌طلبان را آشکار کرد! شبکه سلطنت‌طلب «آي‌تي‌ان»، در شامگاه شنبه گذشته، نام يکي از اعضاي ارشد منافقين را در رديف زنان موفق ايراني قرار داد و به تبليغ وي پرداخت. اين شبکه در حالي فرح کريمي ‌عضو پارلمان هلند را زني موفق در حيطه جهاني دانست که وي عضو رسمي‌ منافقين بود، و در جهت تاسيس شبکه راديويي زمانه در آمستردام هلند، نقشي فعال ايفا کرد.
راديو زمانه که اخبار منافقين را به شکل گسترده‌اي بازتاب مي‌دهد، با حمايت مالي و رسانه‌اي سرويس اطلاعاتي امنيتي هلند فعاليت مي‌کند.
العربيه سخنگوي خاندان وهابي سعودي نيز در تارنماي خود به تبليغ و تطهير پهلوي پرداخت تا نشان دهد، در تقابل با جمهوري اسلامي، به استيصال، از هر فرد و گروهي ولو ورشکسته حمايت مي‌کند! العربيه که تا ديروز تجمعات کوچک و هجوآميز منافقين با آدم‌هاي اجاره‌اي را پوشش مي‌داد حالا به فرح ديبا (پهلوي) مي پردازد و اخبار مربوط به وي را پوشش مي‌دهد!
 
3-   مواضع واقع بينانه يک سلطنت طلب در خصوص منطقه و رهبر معظم انقلاب!
اميد شريفي‌دانا سلطنت‌طلب مقيم استکهلم (از حاميان شاهان پهلوي) با انتشار پستي در صفحه توئيترش نسبت به اظهارات برخي افراد غربگراي کشورمان درباره حضور ايران در منطقه انتقاد کرد. اقدام او که مورد توجه برخي رسانه‌ها قرار گرفته است، کانکس‌نشينان شهر لندن و عدم اعتراض اين مردم فقير به حضور غيرمشروع نظاميان انگليس با هزينه‌هاي سرسام‌آور در کشورهاي ديگر را با برخي غرب‌زدگان ايراني مقايسه کرده است. او در توئيتش نوشته است: اينجا حومه لندن هست، چشمانت را باز کن و با دقت ببين، کانکس يک خوابه و دوخوابه اجاره داده ميشود! خيلي از اين اجاره کنندگان از پدر و مادر بريتانيايي هستند، ولي به حضور غير مشروع نظامي کشورشان با هزينه هاي سرسام آور هيچ اعتراضي ندارند! آنوقت ما به حضور منطقي و مشروع کشورمان معترضيم.
در روزهايي که عناصر و گروه‌هاي مختلف ضدانقلاب در برابر اقتدار جمهوري اسلامي‌ايران ابراز عجز و ناتواني مي‌کنند و چيزي براي گفتن ندارند، او با انتشار توييتي ديگر رهبر معظم انقلاب را قهرمان خود دانست. او در توئيتش نوشت: پادشاه فقيد براي من بسيار قابل احترام هست ولي کسي که دو مرتبه در حساس ترين شرايط کشور فرار ميکند، نميتواند قهرمان من ميهن پرست باشد! قهرمان من بشاراسد و آقاي خامنه‌اي است که ايستادند و در برابر مافياي بي نظمي جهان مقاومت ميکنند! تاريخ براي کساني که مي ايستند، ارزش قائل مي‌شود.
 
4-   اختلاف سلطنت طلبان و ناياک و پوشش خبري بي بي سي
چند روز پيش، تجمعي از سوي برخي ايراني‌هاي مقيم آمريکا در مقابل کاخ سفيد در اعتراض به خروج آمريکا از برجام و تهديدهاي دولت ترامپ عليه ايران برگزار شد. در واکنش به اين تجمع، سلطنت طلبان (گروه فرشگرد) با منتسب کردن اين اقدام به ناياک (شوراي ملي ايرانيان آمريکا)، طي فراخواني، از ايرانيان مقيم آمريکا براي تجمع عليه ناياک دعوت کردند. سلطنت طلب ها با افتخار خود را برانداز مي خوانند و خواهان حمله به ايران‌اند و در مقابل ناياک به دنبال تغيير حکومت در ايران با استفاده از روش‌هايي همچون تحريم است.
در حقيقت اين دو گروه، دو لبه يک قيچي هستند و تلاش دارند اهداف آمريکا عليه ايران را به ثمر برسانند تا بتوانند بودجه بيشتري از آمريکا و عربستان دريافت کنند.
اعضاي فرشگرد به شدت از حمله نظامي آمريکا به ايران حمايت مي کنند و هر گروهي که مخالف اين ديدگاه باشد را وابسته به جمهوري اسلامي مي خوانند.
اميراعتمادي از فعالين سلطنت‌طلب عضو "فرشگرد" که از حاميان براندازي " جمهوري اسلامي" است، در توئيتي به شبکه بي بي سي اعتراض کرد و نوشت: بي‌بي‌سي در مقابل 2 دقيقه گزارش از تجمع سلطنت طلبان عليه ناياک ناپاک، دو دقيقه با سينا طوسي عضو اين سازمان بدنام مصاحبه کرد. همين بي‌بي‌سي 10 روز قبل يک رپرتاژ آگهي يک‌طرفه براي رقص 10 تا جوجه‌ناياکي جلوي کاخ سفيد رفته بود. اگر ادعا مي‌کنيد بي‌طرفيد مناظره بگذاريد.

5-   تطهير منافقين توسط انديشکده شوراي سياست خارجي آمريکا و تقبيح سازمان توسط يک سايت آمريکايي!
ايلان برمن، معاون ارشد انديشکده شوراي سياست خارجي آمريکا در واشنگتن مقاله اي درباره فعاليت سازمان مجاهدين خلق (منافقين) در تاريخ ۴ جولاي ۲۰۱۹ در سايت نشنال اينترست به منتشر کرد که نشان از تحريف واقعيات درباره منافقين دارد. او سازمان منافقين را آلترناتيوي براي حکومت فعلي ايران مي داند و حمايت سياستمداران آمريکايي از اين سازمان را موفقيتي بزرگ براي اين سازمان مي داند. برمن ضمن تاييد نقش منافقين در انتشار اطلاعات برنامه هاي هسته اي ايران، اعضاي سازمان را به عنوان مهمترين بازيگران سياسي معرفي  مي کند که آمريکا مي‌تواند بر روي آن حساب باز کند.
در همين راستا  سايت دي امريکن کانسروتيو، در ۷ جولاي ۲۰۱۹ در مقاله اي با عنوان «تطهير مجاهدين خلق بي‌معني است» به قلم دانيل لاريسون، بخش‌هايي از واقعيت‌هاي موجود در اين گروه تروريستي را بيان کرده است.
وي معتقد است که برمن برداشتي سطحي از يک فرقه تماميت خواه داشته و بسياري از انتقادات وارده به آن‌ها را ناديده گرفته است. به گفته وي چنين وضعيتي مي‌تواند تصويري غلط و انحرافي از ماهيت فعلي و اقدامات خشونت بار آن ها در گذشته در مخاطبان که از گذشته آنها اطلاعي ندارند، ايجاد نمايد.
لاريسون در بخشي از اين مقاله با بيان اين که مجاهدين خلق (منافقين) در ترويج ديدگاه خود و جذب سياستمداران و مقامات سابق امريکايي موفق بوده‌اند آن را نتيجه پرداخت هزاران دلار به اين افراد دانسته و اين چنين خريد هوادار در آمريکا توسط يک گروه کوچک را زنگ خطري براي جامعه آمريکا ذکر نموده است.
 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات