صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۱۶۷۳۲

گزارش روز/ خودکشی از ترس مرگ

بهترین تعبیر برای توصیف حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نیروهای مردمی عراق، حمله به نیروهای مقاومت در سوریه، تجاوز پهپاد رژیم غاصب صهیونیستی به حریم هوایی لبنان و حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال نوار غزه، خودکشی از ترس مرگ است[...]

یادداشت: بهترین تعبیر برای توصیف حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نیروهای مردمی عراق، حمله به نیروهای مقاومت در سوریه، تجاوز پهپاد رژیم غاصب صهیونیستی به حریم هوایی لبنان و حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال نوار غزه، خودکشی از ترس مرگ است! سران تل‌آویو در حالی که حضور نیروهای مقاومت را پشت مرزهای خود احساس می‌کنند و به هر سوی منطقه که می‌نگرند حضور مقتدرانه محور مقاومت، افزایش تنفر از رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی دوستان آشکار و پنهان خود را در برابر محور مقاومت مشاهده می‌کنند، راهی جز تنش‌آفرینی برای تمدید بقای خود نمی‌بینند! غافل از اینکه چنین اقداماتی نه تنها رژیم منحوس صهیونیستی را نجات نخواهد داد، بلکه مرگ این غده سرطانی را نزدیک‌تر خواهد کرد؛ زیرا این اقدامات تجاوزگرانه، همان‌گونه که سیدحسن نصرالله نیز وعده داده است، بی‌پاسخ نخواهد ماند و صهیونیست‌ها باید هر لحظه منتظر باشند نیروهای مقاومت چون کابوس بر سر آنان فرود آیند. سران تل‌آویو در واقع با چنین اقدامات احمقانه‌ای، فرصت را برای محور مقاومت فراهم کرده‌اند تا ضربات سخت و جبران‌ناپذیری را به این رژیم وارد و پایان این رژیم غاصب را نزدیک و نزدیک‌تر کنند.
صهیونیست‌ها با همراهی ویژه سران کاخ سفید، به خیال خام خود به دنبال اختلاف در محور مقاومت هستند. همان‌طور که «بنیامین نتانیاهو» به دروغ اعلام کرده است که دلیل این تجاوزها حمله به منافع ایران است تا شاید به این واسطه بتواند از نفوذ روز افزون منطقه‌ای جمهوری اسلامی جلوگیری کند و وحدت محور مقاومت را نشانه رود؛ اما در عمل مشاهده می‌کنیم علمای عراق در واکنش به این حملات، خواستار خروج آمریکا از این کشور شدند و سوریه، لبنان و نیروهای مقاومت فلسطین از افزایش همراهی و همگرایی در مواجهه با صهیونیست‌ها سخن می‌گویند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات