صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۶۳

انتقال مجروحان حمله حزب الله به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی

علیرغم ادعای نتانیاهو درباره آسیب ندیدن نظامیان صهیونیست در حمله حزب الله، یک پایگاه خبری اسرائیلی فیلمی از انتقال مجروحان این حمله منتشر کرده است.
 علیرغم ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اینکه هیچ یک از نظامیان این رژیم در حمله حزب الله به یک خودروی زرهی در روز یک شنبه آسیبی ندیده‌اند، پایگاه خبری یدیعوت آحارونوت فیلمی از انتقال مجروحان این حمله منتشر کرده است.
در فیلم منتشر شده یک بالگرد اسرائیلی در حال انتقال مجروحان ناشی از حمله حزب الله به خودروی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان است.
نخست وزیر اسرائیل در واکنش به حمله تلافی جویانه روزیک شنبه حزب الله گفته بود، کسی از نظامیان اسرائیلی آسیبی ندیده است. در مورد گام‌های بعدی، با در نظر گرفتن وضعیت تصمیم خواهیم گرفت.
حزب الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه‌ای از انهدام یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین اشغالی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: «ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز، گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.»
برخی منابع اسرائیلی نوشته‌اند، خودرویی که هدف حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله قرار گرفته، خودروی زرهی «زاو» (گرگ) بود. این خودرو قابلیت حمل ۱۲ نفر را دارد.
این حمله پس از آن صورت گرفت که سید حسن نصرالله در سخنرانی هفته گذشته خود پاسخ به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در بیروت را حتمی دانست و تأکید کرد که زمان بزن درویی تمام شده است. 
 
 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات