اقتصادی >>  اقتصاد مقاومتی >> نبض اقتصاد
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۲۳۷

رئیس دستگاه قضا: ضوابط قانونی خصوصی‌سازی در بسیاری از شرکت‌ها رعایت نشده‌ است

رئیس قوه قضائیه خواستار رفع اشکالات و ساختار‌های خصوصی سازی شرکت‌ها شد و گفت: در بسیاری از این شرکت‌ها ضوابط قانونی خصوصی سازی رعایت نشده است.
به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مشکلات ناشی از خصوصی سازی در کشور و اعتراض‌های کارگران، اقدام دولت درباره شرکت هپکو را قابل تقدیر، اما در عین حال ناکافی دانست و گفت: شرکت‌ها و کارخانجات زیادی در کشور هستند که خصوصی سازی در آن‌ها پیامد‌هایی داشته و مشکلاتی را ایجاد کرده است.
وی افزو: در بسیاری از این شرکت‌ها ضوابط قانونی خصوصی سازی رعایت نشده است، کارخانه دچار رکود شده، کارگران بیکار شده اند، کارگران حقوق نگرفته اند، به اعتراض‌ها توجهی نشده و نهایتا قوه قضائیه درگیر موضوع شده است. بر این اساس باید در ساختار‌ها و رفتار‌ها بازنگری و اشکالات را رفع کرد تا شاهد بروز این مسائل نباشیم. وی، ایستادگی و مقاومت فعال را عامل عقب نشینی دشمن دانست و افزود: ما راهبرد مقاومت را از مقام معظم رهبری آموخته ایم. اگر امروز دشمن، حرمین معصومین را ویران می‌کند، چون می‌داند که این مضاجع شریف، دستگاه مقاوم پروری انسان سازی اند و زائران این حرم‌های مطهر، انسان‌هایی اهل مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی و دشمن ستیزی می‌شوند.
رئیسی افزود: امام سجاد (ع) به تمام بشریت آموختند که زیارت اربعین، نماد و نمود ماندگاری عاشوراست، زیرا عاشورا انسان ساز و مقاوم پرور است. امروز نیز بیش از هر زمان دیگر باید این فرمایش رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم که مذاکره با دشمن در هچ سطحی صورت نخواهد گرفت و راهبرد مقاومت و ایستادگی، دنبال می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات