صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۱۷۳۲۷

ویژه بیست‌وسومین مجمع فرماندهان سپاه

1ـ قطعاً می‌توانیم عدالت را اجرایی کنیم
«حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی» در افتتاحیه بیست‌وسومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند، اجرای عدالت اقدامی ناشدنی است، اظهار داشت: اجرای عدالت امری شدنی است، همان‌گونه که کسی باورش نمی‌شد برادران سپاه بتوانند پهپاد آمریکایی را با به‌روزترین امکانات در آسمان سرنگون کنند، قطعاً ما هم می‌توانیم عدالت را در این نظام مقدس اجرایی کنیم.


2ـ توسعه مدیریت و فرماندهی جهادی و انقلابی
«سردار سرلشکر باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه در متن انقلاب به 40 سالگی رسیده و در حال ورود به مرحله دوم همراه با گام دوم انقلاب اسلامی است. وی افزود: تقویت جنبه نظامی و انقلابی سپاه، ضرورت توجه هرچه بیشتر به ارتقا و حفظ آمادگی در همه مأموریت‌ها و صحنه‌ها به ویژه با توجه به تهدیدها و توطئه‌های پیش رو و توسعه مدیریت و فرماندهی جهادی و انقلابی در سپاه با تقویت جوهره رهبری در فرماندهان و مدیران از اولویت‌های سپاه در مقطع پیش رو است.


3ـ امروز هم قدرت مقاومت داریم و هم قدرت تهاجم
«سردار سرلشکر حسین سلامی» گفت: ما امروز در هر اندازه، با هر شدت، دقت و در هر مساحتی می‌توانیم به دشمن هجوم ببریم و قدرت ما معتبر است. فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در گام اول انقلاب اسلامی ظرفیت انهدام رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم کرده‌ایم؛ اما در گام دوم باید این رژیم منحوس از جغرافیای عالم حذف شود و این مهم دیگر آرمان و رؤیا نبوده و هدفی دست‌یافتنی است.


4ـ ارتش و سپاه شانه به شانه هم در برابر دشمنان ایستاده‌اند
«سرلشکر موسوی» فرمانده کل ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه شانه به شانه هم و پیش‌مرگ یکدیگر در حفاظت از انقلاب، نظام و کشور اسلامی و تأمین امنیت و منافع ملی با تبعیت محض از فرماندهی معظم کل قوا در برابر دشمنان ایستاده‌اند.


5ـ‌عامل اقتدار انقلاب اسلامی تقوا و تعقل است
«حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی نه تنها زنده و در حال پیشروی، بلکه زنده‌کننده و در حال پیش‌بری سایر ملت‌هاست و در توفیقات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج نقش مهمی را ایفا می‌کنند. وی مهم‌ترین عامل اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه را تعبد مبتنی بر تعقل و تقوای دینی عنوان و تصریح کرد: تمامی توفیقاتی که تاکنون حاصل شده، در پرتو معنویت و پیوند با ارزش‌ها و فضایل دینی است.


6ـ قدرت نهفته ایران به مراتب بیشتر از ابعاد آشکار آن است
«سرلشکر رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه ویژگی‌های قدرت نهفته جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر از آن است که تاکنون آشکار شده است، تأکید کرد: ما از همه ظرفیت‌های خود برای در هم شکستن اراده و موقعیت دشمن استفاده خواهیم کرد. وی یادآور شد: سرنوشت آینده منطقه در فرایند رویارویی‌های کنونی ما و دشمن تعیین خواهد شد و نتیجه نهایی، حاصل اشتباه دشمن در محاسبه و چگونگی استفاده ما از مزیت‌های راهبردی در برابر فرصت‌های پیش رو خواهد بود و پیروزی از آن ماست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات