کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۷۳۷۴
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت

دشمن کانون خانوادها را نشانه گرفته است

آقازادگی به تربیت خانوادگی است/قصور دستگاه های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب/ قلم به دستان غیر کارشناس مفاهیم را نابود کردند

به نقل از سایت خبری راه ملت از یاسوج، جمعی از کارکنان و فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته《نیروی انتظامی》با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت بستر تمامی حرکت های موجود در جامعه است و ناامنی مستلزم فروپاشی تمامی تلاش ها در عرصه های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امید است بستری که شما دلیرمردان عرصه امنیت فراهم می کنید ذخیره ای برای آخرتتان باشد.

وی با اشاره به آمارهای بیان شده از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان، گفت: ما به آمارها ایمان داریم ولی بدون شک نیاز به دقت در احصای آمارها داریم.

آیت الله ملک حسینی افزود: به عنوان مثال باید بررسی کرد که افزایش ۱۲ درصدی تصادفات در استان به علت افزایش تردد بوده یا خیر که در صورتی که به علت افزایش تردد بوده باید مفتخر بود که عملکرد مطلوب تری از خود به جای گذاشتید.

وی با تاکید بر اینکه برای ما کیفیت آمارها بسیار مهم تر از کمیت آنها است، اظهار داشت: به عنوان نمونه کاهش نزاع های دسته جمعی در استان عشیره ای همچون کهگیلویه و بویراحمد اصلا موضوع ساده ای نیست و این موضوع نشان دهنده تلاش صادقانه و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ابزار فساد به شکل حیرت انگیزی افزایش پیدا کرده، گفت: با احترام به تمامی کسانی که خدمت می کنند، قصور در خدمات نیز وجود دارد و باید همه پای کار باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فلسفه واقعه عاشورا، عنوان کرد: مصاف عاشورا، مصاف دو تربیت، خانواده، فکر و…است.

آیت الله ملک حسینی افزود: امام حسین (ع) در ابتدای قیام معرفی درستی از خانواده خود و خانواده دشمن داشتند تا درس بصیرت را به همراهانشان بیاموزند.

وی تاکید کرد: بترسید از روزی که حجاب در میان خانواده ها از بین برود و انسان های همچون عبیدالله بن زیاد پرورش یابند و خانه هایی بدون تربیت دینی شکل می گیرد که مجبورید در مقابل آنها ایستادگی کنید.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: در آن روز جمعیت دشمن کثیر و شما کم جمعیت هستید.

وی با انتقاد از غفلت بسیاری از دستگاه های اجرایی در خصوص مقوله حجاب و عفاف، اظهار داشت: سید الشهدا حجت را بر ما تمام کردند و درک مصاف عاشورا راه نجات ما است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اگر امنیت برای دین داری است باید بستر را برای دین فراهم کرد.

وی با بیان اینکه انسان گاه بین مرگ و زندگی می ماند، بیان کرد: برخی زنده می مانند و مرگ و حقارت را تحمل می کنند و برخی ایستاده می میرند.

آیت الله ملک حسینی گفت: دقت کنید که اگر انسان های ناپاک رشد کنند این دوران بین مرگ و حیات و بین ننگ و مرگ است.

وی افزود: دیر بجنبید آنها رشد کرده و زیاد شدند؛ یک انتخاب تاریخی کنید یا بمانید و جذب شوید یا بمیرید و آنها را برای همیشه نابود کنید.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در پرتو نهضت عاشورا فرهنگ ایستادن را به جا آورد و بدانید که مصاف عاشورا، مصاف کرامت و سعادت است.

وی همچنین از برخی قلم به دستان که به انعکاس فحش در اخبار خود اقدام می کنند، انتقاد کرد و گفت: رسانه ها تعبیر درستی از آقا زادگی را ترویج ندادند و زمانی که افراد غیرکارشناسی قلم به دست گرفتند، مفاهیم نابود شد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آقازاده و خانم زاده کسی است که درست تربیت شده باشد و ژن خوب کسی نیست که پدرش پست و مقامی به دست آورده است.

وی تاکید کرد: اگر حاکمیت ها با اهل پول در قدرت باشند آن جامعه به سمت بسته می رود.

آیت الله ملک حسینی نسبت به توطئه های دشمنان نظام هشدار داد و گفت: دشمن اکنون تربیت خانه، جامعه و حاکمیت ما را مورد حمله قرار داده است و باید مراقب بود و پیش از آنکه اتفاق بدی بیافتد با تدبیر جامعه را به سمت درست هدایت کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات