صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۴۷۴

شبکه ZDF آلمان: رهبر ایران تمام اقدامات آمریکا را خنثی کرد

یک کارشناس مطرح آلمانی با اشاره به نقش رهبر انقلاب اسلامی، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است و امکان غلبه نظامی و سیاسی بر ایران مطلقا وجود ندارد.
شبکه ZDF آلمان: رهبر ایران تمام اقدامات آمریکا را خنثی کرد
 یک کارشناس مطرح آلمانی با اشاره به نقش رهبر انقلاب اسلامی، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است و امکان غلبه نظامی و سیاسی بر ایران مطلقا وجود ندارد.
مایکل لودرز، کارشناس برجسته سیاسی و نویسنده و تحلیلگر معروف آلمانی در شبکه سراسری ZDF آلمان گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، تحریم و فشار حداکثری آمریکا برای تسلیم کردن ایران، کاملاً شکست خورده است و امکان غلبه نظامی و سیاسی بر ایران مطلقا وجود ندارد.
لودرز افزود: در حدفاصل اقیانوس اطلس (صحرای مراکش) تا اقیانوس آرام (مجمع‌الجزایر اندونزی)، ایران تنها کشور جهان است که مشی سیاسی مستقلی از غرب را در پیش گرفته و با وجود همه موانع، راه مستقل خودش را ادامه می‌دهد و آمریکا هم هیچ راه‌حل عملی برای مهار این کشور ندارد.
وی در ادامه گفت: رهبری بسیار هوشمند ایران توانسته تمام اقدامات آمریکا را خنثی کند.
این کارشناس آلمانی تأکید کرد: ایران با ایجاد متحدان بسیار مقتدر از سواحل مدیترانه تا اقیانوس هند، از طریق تشکیل شبکه نیروهای دفاع مردمی، یک ارتش نامنظم و مؤثر را برای مقابله با آمریکا و همپیمانانش پدید آورد.
لودرز خاطرنشان کرد: رهبری هوشمند ایران با آگاهی دقیق از شرایط منطقه و جهان، بر خلاف رژیم آل‌سعود که از اداره عربستان هم ناتوان است، کاملاً می‌داند که چه می‌خواهد و چه کاری باید انجام دهد.  وی اظهار داشت: در جبهه مقابل، دونالد ترامپ می‌فهمد که هر حرکت نظامی علیه ایران، انتخابات آینده ریاست جمهوری او را به شکست خواهد کشاند و همپیمانان ایران در کل منطقه را غیرقابل مهار خواهد کرد. این کارشناس آلمانی در ادامه گفت: متأسفانه ما تابحال تصویر درستی از اقتدار ملی و منطقه‌ای ایران را به مخاطبان خود نداده‌ایم و همواره با نگاه ایدئولوژیک خودمان ایران را منفی نشان داده‌ایم. اینکه چهل سال همواره در خواب و خیال فروپاشی جمهوری اسلامی بوده‌ایم، اصلا به نفع ما نبوده است.
لودرز افزود: حمله پهپادهای یمنی به بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت جهان در عربستان، نه فقط سیاست آمریکا و عربستان را شکست داد، بلکه سلاح‌های آمریکا و اروپا را هم عملاً بی‌اعتبار کرد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات