صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۶۵۶

حرف روز/ سپاهی مقتدر و محبوب

دستگیری «روح‌الله زم» مدیر شبکه تلگرامی ضد انقلاب «آمدنیوز» به دست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بار دیگر ثابت کرد بازوان انقلاب اسلامی، قدرتمندتر و بلندتر از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند[...]
پایگاه بصیرت / اکبر معصومی

یادداشت: دستگیری «روح‌الله زم» مدیر شبکه تلگرامی ضد انقلاب «آمدنیوز» به دست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بار دیگر ثابت کرد بازوان انقلاب اسلامی، قدرتمندتر و بلندتر از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند. روح‌الله زم با ایجاد سراب رسانه‌ای همواره اخبار و اطلاعات کذب در اختیار مخاطبان خود که عمدتاً جوان بودند، قرار می‌داد. ارزیابی مطالب کانال ضد ایرانی «آمدنیوز» نشان می‌دهد، عوامل داخلی و خارجی متعددی در پشت پرده آن وجود دارند و در خارج از کشور سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و فرانسوی‌ها، گروهک‌های تروریستی، همچون منافقین و همچنین افراد معلوم‌الحال دیگر پشتیبان اصلی این عنصر ضد انقلاب در پیشبرد اهداف ضد ایرانی بودند. روح‌الله زم با دلخوشی به سرویس‌های جاسوس معاند به طور شبانه‌روزی فعالیت رسانه‌ای ضد ایرانی خود را ادامه می‌داد و شاید اگر چند هفته قبل از وی درباره دستگیری‌اش سؤال می‌شد، بدون شک ناممکن تصور می‌کرد؛ اما سپاه مقتدر با استفاده از ابزارهای نوین و به‌کارگیری شگردهای حرفه‌ای وی را دستگیر و به داخل کشور منتقل کرد. خبر دستگیری وی در همان ساعات اولیه بازتاب‌های متعددی داشت. برخی همکاران و دوستان وی نسبت به اقدام انقلابی اطلاعات سپاه در بهت و حیرت به سر برده و برخی نیز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند. آنچه اقدام سپاه را شیرین و دلچسب‌تر کرد، خوشحالی مردم پس از اعلام دستگیری وی بود.
این روزها اقدامات نتیجه‌بخشی همچون پیروزی در سوریه و عراق با سرکوب داعش، زدن پهپاد آمریکایی، گرفتن کشتی متخلف انگلیسی و ده‌ها اقدام دیگر که گاهاً رسانه‌ای نشده و دستگیری روح‌الله زم عنصر خودفروخته به سرویس‌های جاسوسی خارجی منزلت سپاه را در بین مردم بسیار افزایش داده که بر اساس نظرسنجی‌های جدید محبوبیت سپاه در بین مردم با محبوبیت دوره دفاع مقدس برابری می‌کند. هر چند عملکرد سپاه ستودنی و رو به پیشرفت است و تحسین همگان را در پی دارد؛ اما به قول رهبر معظم انقلاب که این روزها دو بار فرموده‌اند: «از سپاه راضی هستم اما به این حد از پیشرفت سپاه قانع نیستم» انتظارات از سپاه با توجه به زمینه‌های موجود بیشتر از اینهاست و ان‌شاءالله در گام دوم در یک جغرافیای وسیع آنها را عملیاتی خواهد ساخت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات