تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۷۶۶۵

شُک و بُهت در جریان های ضد انقلاب پس از دستگیری روح الله زم

کانال حق نیوز از تمامی کسانی که عضو آمد نیوز هستند خواست تا هر چه سریعتر کانال آمد نیوز را ترک نمایند در این کانال آمده است: کاربرانی که به هر دلیلی با ادمین‌های کانال آمدنیوز چت کرده‌اند، بهتر است سریعتر چت تلگرام خود را به طور کامل پاک کنند.
پایگاه بصیرت / علی بیگدلی

اعلام خبر دستگیر و بازداشت باند رسانه ای آمد نیوز که تحت لوای سازمانهای جاسوسی فرانسه و رژیم صهیونیستی به ایجاد یک بستر جنگ روانی علیه ایران پرداخته بود باعث ایجاد شک و بهت در جریان ضدانقلاب شد.
جریان ضد انقلاب پس از این عملیات که ناتوانی حفاظتی سیستم های جاسوسی غرب را باور کرده است و با هشدار های متعدد در صدد فرار از صحنه عملیات است.
پس از انتشار خبر دستگیری روح الله زم در ساعات اولیه بیش از 300 هزار نفر از کاربران کانال آمد نیوز خارج شدند واعضای این کانال از یک میلیون و چهل و چهار هزار نفر به 770 هزار نفر کاهش یافت و این کاهش همچنان ادامه دارد.
هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران ۷ مهرماه جاری اعلام کرده بود که ایران از طریق پلیس بین‌الملل (اینترپل) به دنبال استرداد تعدادی از متهمان پرونده‌های اقتصادی و مخالفان سیاسی، از جمله روح الله زم است.
در همان تاریخ روح الله زم در قالب کلیپ تصویری به صحبت های رئیس پلیس بین المللی واکنش نشان و گفت: "پلیس اینترپل قدرت اجرایی ندارد و اساسنامه‌ی آن اجازه‌ی ورود به موضوعات سیاسی، مذهبی و نژادی را نمی‌دهد! اظهار نظر رئیس پلیس بین‌الملل ناجا ناشی از بی‌اطلاعی وی نسبت به قوانین بین‌المللی یا غرض‌ورزی او بوده است! من با قوت به کار خود ادامه می‌دهم و اسیر این جنگ روانی نمی‌شوم! راه ما برای آزادی و حاکم کردن دموکراسی در ایران به هیچ‌وجه با این‌گونه فشارها متوقف نمی‌شود"
با این اوصاف روح الله زم نه تنها خودش غافلگیر شد بلکه رسانه های خارجی بویژه رسانه های معاند نیز در معرض یک شکست بزرگ قرار گرفتند. و بار دیگر به دنیا ثابت شد که سرویس های اطلاعاتی دشمنان از سربازان گمنام امام زمان (عج) قدرتمند ترا زنهادهای بین المللی با عوامل براندازی و تروریستهای رسانه ای برخورد می کنند.
مهدی مهدوی آزاد خبرنگار ضد انقلاب شبکه ایران اینترنشنال با حالت اضطراب در شبکه اینترنشنال طی مصاحبه ای گفت: ما باید به شدت مواظب باشیم و حواسمان را جمع کنیم و خبر اشتباه ندهیم. شواهد نشان می دهد روح الله زم در عراق دستگیر شده است!
مهدوی آزاد ضمن برائت از خط و مشی آمد نیوز و عدم موافقت با مواضع روح الله زم، دستگیری یک فعال سیاسی در خارج از کشور را غیر قانونی اعلام کرد و گفت اگر دستگیری او عملیات تروریستی نباشد حتما اقدام غیر قانونی است. و مسئولیت جان و امنیت روح الله زم بعهده مسئولین امنیتی نظام جمهوری اسلامی است.
سایت خبری تحلیل زیتون نوشت: به رغم اینکه روح‌الله زم بارها هرگونه ارتباطی را با کانال تلگرامی آمدنیوز تکذیب کرده بود٬ در اطلاعیه سپاه از او با عنوان مدیر این کانال تلگرامی نام برده شده بود و او را بی بهانه دستگیر کردند.
برخی از شبکه ها مثل بالاترین نیز دستگیری او را بی اهمیت جلوه داد و نوشت: یک بچه دستگیر کردید اینهمه سر وصدا نداره. هی روح الله زم دستگیر کردیم روح الله زم دستگیر کردیم. شاید هم سرگرمی رسانه ایست در اون پشت مشت ها یک ساخت و پاخت اساسی انجام می شود.
برخی نیز با حمله به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در راستای اختلاف افکنی بین سپاه و دولت اقدام انقلابی سازمان اطلاعات سپاه را در راستای ضربه زدن به دولت بویژه وزارت اطلاعات عنوان کردند. سایت "پیک ایران" نوشت: با بازداشت روح الله زم که نحوه آن زیاد مهم نیست آیا کل دولت امنیتی کله پا میشه آیا وزیر اطلاعات قربانی این بازداشت خواهد بود؟!
کانال ضد انقلاب مام میهن نیز دستگیری روح الله زم را برای ایجاد ترس در بدنه مخالفان نظام خواند و نوشت: روح الله زم مدیر و بنیانگذار آمدنیوز توسط ماموران اطلاعات سپاه دستگیر و ربوده شده است. این اقدام تروریستی جمهوری اسلامی با هدف ایجاد ترس و وحشت در بین مخالفان است تا در شرایطی که نظام در درون بشدت تضعیف شده و مشروعیت خود را از دست داده، مبارزه برای سقوط را رها کنند و به ستم و فساد تن در دهند.
کانال حق نیوز از تمامی کسانی که عضو آمد نیوز هستند خواست تا هر چه سریعتر کانال آمد نیوز را ترک نمایند در این کانال آمده است: کاربرانی که به هر دلیلی با ادمین‌های کانال آمدنیوز چت کرده‌اند، بهتر است سریعتر چت تلگرام خود را به طور کامل پاک کنند.
انجمن پادشاهی ایران نیز نوشت: هنوز دلیل ورود زم به ایران مشخص نیست. این‌موضوع میتواند بازی رسانه ای باشد که زَم با همکاری جمهوری اسلامی راه انداخته باشد که مثلا نشان بدهند نیروهای تروریستی سپاه قدرتمند هستند. ما هنوز پروژه الماس سیاه را فراموش نکرده ایم ،امثال زم مهره های سوخته نظام هستند و برای این روزها آماده میشوند تا دستگیر شده و گرداب خبری بسازند. ما اسیر بازیهای ‌تبلیغاتی‌ حکومتیها نخواهیم‌شد.
نتیجه آن که بار دیگر سپاه نشان داد مثل همیشه بیدار است و فرسنگها از سازمان های اطلاعاتی غرب جلوتر است و ملت غیور ایران سالهاست امنیت و استقلال را مدیون مدیریت انقلابی و جهادی می دانند و کاملا واقفند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در بزنگاه پوزه دشمنان را به خاک می مالند. و دشمنان نظام جمهوری اسلامی منتظر ضربات دیگر باشند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
moslem
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
(رهبر انقلاب فرمودند:مواظب نفوذ ی ها ی دشمن باشید).مهمترین ضربه به کشور از جانب نفوذی های دشمن و خائنین داخلی است ما از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهیم اعترافات روح الله زم در مورد خائنین داخلی را کاملا برسی کند وبه سزای اعمالشان برساند نکند این مورد هم مثل جیسون رضائیان شود وخائنین به سزای اعمالشان نرسند
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
1
ایول به سپاه پاسداران
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات