سیاسی >>  سایر >> نبض سیاست
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۱۷۷۹۳

سلبريتي بصير

نمونه بارز اين روزي يک سلبريتي بصير و انقلابي، مهدي ترابي جوان خوش استيل تيم ملي فوتبال و قرمزپوشان پايتخت است که هم در تکنيک و مهارت هاي فني حرف اول را مي‌زند و هم در اخلاق و بصيرت!

سلبريتي بصير

امروزه سلبريتي‌ها به يکي از مهمترين گروه‌هاي مرجع در جامعه بدل شده اند. رسانه‌هاي جديد و فضاي مجازي نيز به کمک ايشان آمده و در شهرت روزافزون و ميزان اثرگذاري شان افزوده است. اين قدرت نرم را مي‌توان در عرصه فرهنگ (ترويج فرهنگ و سبک زندگي و هنجارهاي مختلف)، عرصه اقتصادي (تبليغ کالاهاي مختلف و ...) و عرصه سياسي (حمايت از جريان‌هاي سياسي و ...) مشاهده نمود.
اين وضعيت و شرايط جديد هم مي‌تواند به فرصتي براي کشور بدل گردد و هم به مثابه تهديد عمل کند! لذا خيلي‌ها به بهره‌برداري از اين نيروي اجتماعي اثرگذار طمع ورزيده‌اند!
بيگانگان از مدت‌ها قبل تلاش دارند تا از سلبريتي‌هاي ايراني چهره‌اي مخالف نظام و جمهوري اسلامي ارائه دهند. جريان‌هاي سياسي داخلي نيز تلاش دارند تا از اين قشر براي اغراض سياسي خود بهره ببرند! در اين ميان هرچند بخشي از سليبريتي‌ها علي‌رغم مرجعيتي که يافته‌اند، چندان از صلاحيت لازم در عرصه سياسي برخوردار نيستند! اما هستند چهره‌هاي بصير و فهيمي که مصالح کشور را به خوبي تشخيص داده و فريب مافياي رسانه‌ها را نمي‌خورند و منافع ملي را بهتر از مدعيان سياست تشخيص مي دهند.
 
سلبريتي بصير

نمونه بارز اين روزي يک سلبريتي بصير و انقلابي، مهدي ترابي جوان خوش استيل تيم ملي فوتبال و قرمزپوشان پايتخت است که هم در تکنيک و مهارت هاي فني حرف اول را مي‌زند و هم در اخلاق و بصيرت! وي در شادي پس از گل اش شعاري را در برابر دوربين ها به نمايش گذاشت که همه توجهات را به خود جلب کرده است! مهدي بر روي پيراهن خود نوشته بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبري»
کاش اين فهم دقيق و زلال از وضعيت کشور را خيلي از وادادگان و خودباختگان سياسي که راه نجات کشور را در تسليم در برابر غرب مي‌دانند نيز مي‌فهميدند! که اگر چنين بود شايد خيلي زودتر بخشي از مشکلات کشور مرتفع شده بود.
البته اين شجاعت و حرکت انقلابي مهدي ترابي که به مانند تيري بر قلب دشمنان اين ملت اصابت کرده است، بدون پاسخ نخواهد ماند و از امروز بايد منتظر باشيم تا هجمه‌هاي رسانه‌اي بيگانگان و ايادي داخلي آنان به سوي اين جوان مومن انقلابي آغاز گردد! اما مهدي ترابي نبايد فراموش کنند که يک ملت در حمايت از او ايستاده است!
 
سلبريتي بصير
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
2
اینها عزت است برای هر کس که دنبال عزت واقعی می گردد وگر نه گل زن در عالم زیاد است
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات