صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۱۷۹۰۲

اخبار کوتاه شنبه 4 آبان

«صادق زیباکلام» از حامیان اصلی دولت، با انتقاد از فراموشی مردم در میان اصلاح‌طلبان گفت: «تا امروز که حدود دو سال از ماجراهای داخلی و خارجی سال 1396 می‌گذرد، نه اکثریت قاطع اصلاح‌طلبان و دوستان لیست امید و نه کارگزاران و نه شخص رئیس جمهور هیچ‌کدام در کنار کسانی که این روزها از آنها مأیوس شده‌اند، ننشسته‌اند و حرفای آنها را نشنیدند. توضیحاتی هم که تاکنون داده شده، در حد برخی بهانه‌های قدیمی بوده که همواره سال‌هاست تکرار شده است. من مشکل اصلی اصلاح‌طلبان را فعلاً این می‌بینم.» وی افزود: «احترام به رأی مردم نباید فقط در حد شعار باشد.»

«سیدحسین نقوی‌حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: «تحریم‌های آمریکا فوق FATF و پالرمو است. اگر ما همه توصیه‌های ۴۱گانه FATF را هم اجرا کنیم و پالرمو را هم به تصویب برسانیم، آورده‌ای برای ما ندارد، جز اینکه تعهدات بیشتری بر ما تحمیل می‌شود. با این کار یک نوع خودتحریمی را بر خودمان تحمیل می‌کنیم.»

«سردار سرلشکر سلامی»، در سفر به کهگیلویه و بویراحمد گفت: «ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم. همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم. هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است؛ چرا که دغدغه رهبر معظم انقلاب پیشرفت، رفاه و عزت و سربلندی ملت است.»

«علی تاجرنیا» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد آرایش سیاسی گروه‌ها و جناح‌های گوناگون در آستانه انتخابات مجلس گفت: «پیش‌بینی من این است که آنچه در ابتدا شکل می‌گیرد چهار لیست عمده است، اما نهایتاً دو لیست با اقبال بیشتری از طرف مردم مواجه است و آن هم نزدیک‌تر به حجم اصلی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است.»

در ماه‌های اخیر به واسطه کم شدن دامنه نوسانات نرخ ارز، بسیاری از معامله‌گران از بازار خارج شده‌اند و همین موضوع افت بیشتر تغییرات قیمتی دلار را سبب شده است. در چنین شرایطی، قیمت دلار در ادامه هفته روند نزولی خود را حفظ کرده و در پنجمین روز هفته به ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.

«خالد باطرفی» روزنامه‌نگار و تحلیلگر سعودی در اظهاراتی در شبکه «روسیا الیوم» با برادر توصیف کردن ایران و مقدس شمردن خون ایرانی اعلام کرد که عربستان به هیچ وجه با جمهوری اسلامی سر جنگ ندارد و به دنبال پایان تنش و مذاکره است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات