خراسان جنوبی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۷۹۸۸

ابوبکر نیویورکی زنده است!

پایگاه بصیرت / محمدصادق سلطانزاده
"ابوبکر بغدادی کشته شد"؛ با پخش مبهم این خبر بلافاصله دو گزاره، زنده و برجسته شد:
بغدادی کجا و چگونه کشته شد؟
آمریکایی‌ها یک تروریست را کشتند؟!
در حقیقت رسانه‌های آمریکا با مدیریت ادراکات و احساسات افکارعمومی به گونه‌ای هوشمندانه عمل کردند که کمتر کسی بپرسد نطفه بغدادی‌ها در رحم چه سیستمی منعقد و رشد کرد؟ کسی نپرسد چه کسانی سال‌ها با کارت زرقاوی ها، بن لادن‌ها و بغدادی بازی جنگ و بازی نظامی کرده اند و بعد از پایان تاریخ مصرف شان با بازی رسانه‌ای و برجسته سازی سناریوی اهریمن سازی، خود را به عنوان منجی معرفی کرده اند و دقیقاً در موعد محاکمه و مواخذه در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ بر سکوی قهرمانی ایستادند!
در این بازی سیاسی و فریب رسانه ای، داشتن یک سرخط تحلیلی صحیح نیازمند دانستن چند نکته است:
۱. تا زمانی که در دنیای استکبار، هدف وسیله را توجیه کند و ارزش نفت از خون بیگناهان بیشتر باشد شاید بن لادن‌ها و بغدادی‌ها کشته شوند، ولی داعشیسم زنده خواهد بود. این بازیگران مولود رحم استکبار جهانی هستند و لاغیر.
۲. ژنرال مایکل تی. فلین، مدیر سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در مصاحبه با الجزیره در این خصوص تصریح کرده بود: " داعش و جنبش‌های تکفیری نتیجه سیاست‌هایی نیستند که از روی جهل و نداشتن مهارت به وجود آمده باشند، بلکه نتیجه تصمیمات عمدی و از پیش بررسی شده هستند که هوشیارانه اتخاذ شده است. آمریکا یک تصمیم گرفت تا از تروریست‌هایی همچون داعش و جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) حمایت به عمل آورده و به این گروه‌ها برای مقابله با نظام سوریه کمک کند! "
۳. مهمتر از مرگ یک تروریست، حضور یک تروریسم دولتی است. تروریسم دولتی که برای کودک کشی به کودکان هیروشیما تا کودکان یمنی و فلسطینی رحم نمی‌کند و صهیونیسم و سعودی‌ها با چراغ سبز آنان نسل کشی می‌کنند! ابوبکر بغدادی کشته شد، ولی ابوبکرنیویورکی‌ها با سلاح تهدید و تحریم اسب شان را برای تاختن زین کرده اند.
۴. ظلمی که ابوبکر بغدادی با نام اسلام و مسلمان کرد، ظلم بزرگی بود؛ اما آیا اسلام نبوی این بود؟ آیا رسم رحمه للعالمین این بود؟ چرا سیوف اصحاب ابوبکر بغدادی برخلاف "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم " هیچ گاه بر روی دشمن اصلی و کفار کشیده نشد؟
اسلام تحجر و تجدد هر دو بایست در قالب اسلام_آمریکایی تحلیل شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات