اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۱۸۲۳۵

هشدار آلودگی هوا برای همه سنین از دوشنبه/ماندگاری سرما در مناطق زلزله‌زد‌ه

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از صبح دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه، پایداری هوا موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار، برای همه گروه‌ها د‌ر استان‌های تهران، البرز، مرکزی و قزوین می‌شود.

هشدار آلودگی هوا برای همه سنین از دوشنبه/ماندگاری سرما در مناطق زلزله‌زد‌ه

صادق ضیائیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با اشاره به پایداری هوا در نیمه شمالی کشور، اظهار داشت:  از صبح دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه، پایداری هوا موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای همه گروه‌ها د‌ر استان‌های تهران، البرز، مرکزی و قزوین می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: توصیه می‌شود از تردد و توقف کودکان، بیماری‌های تنفسی و قلبی و افراد مسن در سطح شهر جلوگیری شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ در هفته جاری در نواحی زلزله‌زده شمال‌غرب کشور هوای سرد ماندگار است، کمینه دما در منطقه میانه حدود صفر تا ۲ درجه و در سراب منفی یک درجه تا منفی ۳ درجه خواهد بود، همچنین در این مناطق، بعدازظهر پنج‌شنبه و جمعه افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.  

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران طی چهار روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۸ و ۹ درجه خواهد بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات