صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۱۸۳۲۰

گزارش روز/ آقای روحانی اشتباه می‌کنید

هاشم‌زاده هریسی: «آنقدر که ما آقای رئیسی را می‌شناسیم و چندین سال با ایشان مرتبط بوده‌ایم، به این نتیجه رسیدیم که ایشان در مسئله‌ فساد و مبارزه با آن نه سیاسی عمل کرده و نه عمل خواهد کرد[...]

یادداشت: هاشم‌زاده هریسی: «آنقدر که ما آقای رئیسی را می‌شناسیم و چندین سال با ایشان مرتبط بوده‌ایم، به این نتیجه رسیدیم که ایشان در مسئله‌ فساد و مبارزه با آن نه سیاسی عمل کرده و نه عمل خواهد کرد. باید انصاف به خرج دهیم.»
محمود دعایی: «رئیس‌جمهور نباید مرتکب اشتباه شود و نباید سد راه کسانی شود که در حال حاضر با قدرت و قوت خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند. این صحبت‌ها قطعاً از اشتباهات آقای روحانی است.»
محمود صادقی: «آقای روحانی! فساد فساد است، چه میلیونی چه میلیاردی؛ به جای فرافکنی با غده‌های فساد در دستگاه‌های زیرمجموعه خودتان مقابله کنید. بعضی از همکاران شما در هیئت دولت دست‌کمی از همتایان‌شان در دولت سَلَف ندارند.»
عباس عبدی: «آقای روحانی فکر می‌کند این شیوه می‌تواند به او کمک کند؛ اما به اعتقاد بنده این راه نمی‌تواند به او کمک کند. مبارزه با فساد را باید در قالب قانون درآورد تا طرف مقابل اگر نمی‌خواهد در قالب این قانون عمل کند بازنده شود، بنابراین این سخنان به باخت آقای روحانی منجر خواهد شد. من فکر نمی‌کنم این شیوه سخنرانی دستاوردی داشته باشد، دستاوردی هم داشته باشد موقت و تاکتیکی است.»
صادق زیباکلام: «همه حرف من این است که آقای روحانی چرا الآن دارید این مطالب را مطرح می‌کنید که برادر شما متهم است و به زندان رفته است، این ابهام به وجود آورده است و این سؤال مطرح است که چرا الآن؟ اگر برای نزدیکان شما این اتفاق‌ها نیفتاده بود باز هم این سخنان را می‌گفتید؟»
این جملات تنها بخشی از واکنش جریان همسو و حامی آقای روحانی به اظهارات وی در جمع مردم یزد و درباره مبارزه با فساد است! اگرچه بی‌تردید جریان اصلاح‌طلب با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیامدهای حمایت از حسن روحانی در انتخابات‌های گذشته به دنبال آن هستند که با این موضع‌گیری‌ها با دولت روحانی فاصله‌گذاری کنند! اما نمی‌توان از این واقعیت چشم پوشید که با توجه به هوشیاری و آگاهی جامعه و همراهی عمومی با جریان مبارزه با فساد که از سوی قوه قضائیه در حال انجام است، حتی چهره‌های مطرح اصلاح‌طلبی هم درک کرده‌اند که دو‌قطبی‌سازی‌هایی از این دست و تخریب جریان مبارزه با فساد تنها به سقوط بیشتر جایگاه اجتماعی و از دست رفتن ته مانده سبد رأی این جریان منجر خواهد شد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات