صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۸۴۵۷

اخبار کوتاه دوشنبه 27 آبان

«سمیه محمودی» نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دولت باید با نظارت دقیق خود اجازه ندهد تا گرانی قیمت بنزین فرصتی را در اختیار سوءاستفاده‌کنندگان قرار دهد. وی همچنین افزود: دولت در ماجرای تخصیص ارز 4200 تومانی به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کالاهای اساسی نتوانست نظارت دقیقی داشته باشد و این ارز در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفت و آنها نیز این کالاها را با ارز دولتی خریدند و با ارز 14 هزار تومانی به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مردم عرضه کردند. امیدوارم در ماجرای افزایش قیمت بنزین بتواند بر بازار نظارت و کنترل دقیقی داشته باشد.

هفته گذشته رسانه رسمی کره شمالی در واکنش به موضع‌گیری‌های «جو بایدن» علیه «پیونگ‌یانگ»، در مطلبی انتقادی نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را به یک «سگ هار» تشبیه کرد که «باید آنقدر او را با چوب زد تا بمیرد.» ترامپ در واکنش به این موضع‌گیری، در توئیترش نوشت: «آقای رئیس [کیم جونگ اون]، جو بایدن شاید «خوابالو» و «بسیار کند» باشد، اما یک «سگ هار» نیست.»

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس دو نفر از فریب‌خوردگان و لیدرهای وابسته به گروه‌های معاند نظام را در اعتراض‌های روز شنبه شیراز نسبت به افزایش قیمت بنزین، دستگیر کرد. این دو نفر با وعده‌های اقامت و پرداخت پول، مأموریت پیدا کرده بودند ضمن تحریک مردم برای حمله به اماکن کلیدی و تخریب اموال عمومی، فیلم این رویداد را تهیه و برای سرکردگان خود در خارج از کشور ارسال کنند.

«احمد توکلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای روحانی در حاشیه جلسه روز جمعه با رهبر معظم انقلاب گزارشی مختصر از روند اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به رهبری ارائه کردند که رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها نیز صورت می‌گرفت، ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید.

«عطاء‌الله مهاجرانی» در توئیترش نوشت: اپوزیسیون منحوس‌ برانداز برای چهارمین بار کوشید بر موج اعتراض مردم‌سوار شود و گاری شکسته بسته‌اش را از توی چاله 41 سال سرنوشت رو به زوالش بیرون بکشد، پمپئو هم رقصی و اشاره‌ای کرد که برو هواتو دارم! مثل 78، 88 و96 این جمع شلخته چارلنگی مات و مبهوت خواهد ماند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات