صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۱۸۴۶۹

اخبار کوتاه سه‌شنبه 28 آبان

«علیرضا زاکانی» نماینده سابق مجلس گفت: دلیل حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا مشخص است؛ اول اینکه از بهم ریختگی در کشور و از خیانت به حفظ امنیت و استقلال کشور در تعارض با بدخواهی بیگانگان جلوگیری کنند. دوم اینکه به مسئولان اعتماد بدهند که اگر می‌خواهند کار اصلاحی کنند، این کار را انجام دهند؛ زیرا کشور امروز نیازمند اصلاحات جدی و اساسی است. نکته سوم اینکه برای عمل کارشناسی قیمت قائل شوند و این عمل کارشناسی اصلاح‌گرایانه را مورد توجه قرار دهند.
«بسمه بنت سعود بن‌عبدالعزیز آل‌سعود‎» از اعضای سرشناس خاندان آل‌‌سعود و فرزند پادشاه سابق این کشور مفقود شده و احتمال می‌رود بدون طرح اتهام در ریاض بازداشت شده باشد. شبکه خبری «دویچه‌وله» به نقل از یک منبع نزدیک به «بسمه بنت سعود» نوشته است، با آنکه او با خانواده‌اش در ارتباط بوده، به دلیل آنکه تحت نظر قرار دارد نمی‌تواند نظراتش را به صورت آزادانه بیان کند. گفتنی است، او از جمله فعالان طرفدار اصلاحات قانونی در عربستان سعودی است.
تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند که نیروهای حفاظت دفتر امام جمعه و نیروهای امنیتی مستقر در محل، چهار نفر از مهاجمان را شناسایی و دستگیر کردند و تعدادی از آنها نیز متواری شدند. بر اساس این گزارش، از این افراد، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک عدد موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیرشدگان به مراجع مربوطه تحویل شد.
روابط عمومی سپاه استان البرز اعلام کرد، در پی تجمعات چند روز گذشته در این استان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه 150 نفر از لیدرهای مخل امنیت در این استان شناسایی و بازداشت شدند. براساس اعترافات دستگیرشدگان، اینها از سوی افراد آموزش‌دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز دولتی و عمومی کرده‌اند.
«سیدحسین نقوی‌حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن تقدیر از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که در روزهای اخیر برای تأمین امنیت مردم تلاش و شهدایی را تقدیم کردند، گفت: این کمیسیون موضوع توزیع 18 میلیارد دلار به نرخ 4200 تومان را در حضور مسئولانی از بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مورد بحث و بررسی قرار داده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات