تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۱۸۴۸۷

چرا آشوبگران باید به اشد مجازات برسند؟

پایگاه بصیرت / آقای هدایتی از تهران
۱- نه تنها اموال عمومی را مورد تعرض قرار دادند و به آتش کشیدند، بلکه اماکن شخصی و خصوصی مردم مانند، پمپ بنزین ها، مغازه‌ها و حتی منازل مسکونی را نیز به آتش کشیده و اموال آن‌ها را غارت کردند.
۲- بنابر اظهارات شاهدان عینی، افراد شرور به صورت سازماندهی شده، با تجهیزات فنی ویژه خرابکاری و بعضاً تسلیحات سرد و گرم و با مهارت کامل اقدام به تخریب اماکن و امکانات شهری نموده و برای پاک کردن رد پای خود، صورت هایشان را پوشانده و حتی حافظه دوربین‌های مداربسته برخی اماکن را به سرقت برده اند که این امر نشان می‌دهد که این افراد از قبل آموزش دیده و با برنامه ریزی قبلی و هدفمند وارد کارزار شده اند.
۳- اشرار به مساجد و اماکن مذهبی هتک حرمت نموده و حتی در مواردی کتاب آسمانی قرآن را به آتش کشیدند که نشان از قلب سیاه و کفر و عناد آن‌ها نسبت به دین اسلام و اعتقادات مذهبی مردم است.
۳- بار دیگر به نماد ملی کشور یعنی پرچم مقدس جمهوری اسلامی بی احترامی کردند که نشان می‌دهد نه تنها جمهوریت و اسلامیت برایشان فاقد اهمیت است، بلکه اصلاً ایرانی نیستند و دست در دست بیگانگان دارند.
۴- بنابر مستندات موجود، اشرار به صورت علنی و با استفاده از انواع سلاح گرم و سرد مبادرت به قتل و گروگانگیری مردم عادی و حافظان امنیت کشور نموده و با ایجاد آشوب و اغتشاش باعث ترس و وحشت مردم و سکته و فوت زودهنگام بیماران شدند و با ایجاد راه بندان نیز مانع از انتقال بیماران به مراکز درمانی شدند، که این اعمال نشان می‌دهد، اشرار نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند، بلکه قاتلین بالفطره‌ای هستند، که خواسته‌های مردم کمترین اهمیتی برایشان ندارد.
۵-مجموع اقدامات اشرار و نوع پوشش آن‌ها بیانگر این واقعیت است که گرانی بنزین برای آن‌ها فقط بهانه بوده و سرشان در آخور بیگانگان است.
هر یک از این موارد به تنهایی برای صدور حکم اشد مجازات کافی است و لذا مردم باید با مطالبه این موضوع و مسئولین امنیتی و انتظامی نیز با اجرای دقیق قوانین، این خواسته مردم را محقق و سردمداران و مباشرین اغتشاشات را به گونه‌ای مجازات نمایند که درس عبرتی باشد برای کسانی که راه شیطانی بردگی هوای نفس و نوکری بیگانگان را پذیرفته اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات