صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۱۸۶۱۴
تاکتیک آمریکا:

استفاده از"نفوذی‌های داخلی" برای ضربه به ایران است

شکل و نحوه دشمنی‌های امریکا نسبت به گذشته تغییر کرده و به سمت جنگ نرم تغییریافته است، دراین‌بین دشمن‌شناسی و تشخیص به‌موقع از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است./استفاده از"نفوذی‌های داخلی" تاکتیک آمریکا برای ضربه به ایران است
سردار امیرعلی حاجی‌زاده ظهر امروز در همایش "امنیت و اقتدار" که به مناسبت هفته بسیج در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال رجزخوانی‌های آمریکا شدت گرفت و جان بولتن حمله نظامی و اعزام هواپیما به خلیج‌ فارس را مطرح کرد.
وی افزود: موضوع فشار اقتصادی بر مردم و سایه جنگ سبب شد برخی مسئولان بر مذاکرات تأکید کنند، مقام معظم رهبری بارها در دیدار مسئولان بیان کردند که از این‌که دشمن پی‌درپی به ما ضربه اقتصادی می‌زند و مسئولان اقدامی نمی‌کنند حرص می‌خورم.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: با تصمیم قاطع مقام معظم رهبری موضوع شروع مقاومت سیاست اساسی نظام قرار گرفت و مشاهده کردیم که در ماه‌های اخیر دشمن به کنج رفت ودستان شان بالا رفت.
موضوع جنگ نظامی آمریکا علیه ایران پوچ و بی‌ارزش بود
سردار حاجی‌زاده ادامه داد: تحمل و نجابت و کوتاهی هم حد و اندازه‌ای دارد و عداوت و مخالفت دشمنان تمامی ندارد، پس‌ از اینکه پهپاد آمریکایی توسط ایران اسلامی ساقط شد هیچ اقدامی انجام ندادند و مشخص شد موضوع جنگی که مطرح می‌کردند پوچ و بی‌ارزش است.
وی بیان کرد: مردم ایران با بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران فتنه اخیر را بی‌اثر کرد، انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر به دشمنی‌های استکبار با محوریت آمریکا عادت کرده است.
فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد:  اصطلاح آمریکایی‌ها که همه گزینه‌ها روی میز است به این معناست که آن‌ها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دشمنی و ضربه به ایران استفاده می‌کنند.
آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی جنگ نرم را مورد تأکید قرار داده است
سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: شکل و نحوه دشمنی‌های امریکا نسبت به گذشته تغییر کرده و به سمت جنگ نرم تغییریافته است، دراین‌بین دشمن‌شناسی و تشخیص به‌موقع از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.
وی با تأکید براینکه دشمن از همه ترفندهای خود در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی برای ضربه به کشورمان استفاده کرد، ادامه داد: ضرباتی که خوردیم به خاطر برخی ضعف‌های داخلی بود و ارتباطی به دشمن نداشت.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران افزود: امروز در منطقه جز کشورهای اول قرار داریم و در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیدیم و اگر امروز دورتادور کشورمان حصار کشیده شود تولیدات کشورمان قطع نمی‌شود چون همه مواد اولیه در داخل کشور تولید می‌شود.
استفاده از"نفوذی‌های داخلی" تاکتیک آمریکا برای ضربه به ایران است
سردار حاجی‌زاده بیان کرد: آمریکا مانند گرگ گرسنه‌ای که در کمین طعمه‌ای باشد دور ایران خیمه زده است، ستون پنجم و نفوذی‌های داخلی از تاکتیک‌های آن‌ها برای ضربه زدن به ایران است.
موفقیت در حوزه نظامی به خاطر اعتماد سپاه به توانمندی‌های داخلی است
وی گفت: فناوری‌هایی که در حوزه داخلی استفاده می‌کنیم هزاران بار پیچیده‌تر از حوزه نظامی است و در این بخش کار جلو رفته است چراکه پاسداران و نیروهای متخصص و وزارت دفاع نسبت به توانمندی‌های داخلی باور داشتند و در بخش‌هایی که به دشمن اعتماد کردیم دچار مشکل شدیم.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: سپاه و نیروی هوافضا منویات مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داده ‌و هیچ‌گاه به‌عنوان سخنان عادی تلقی نکرده ‌و بخشی که مربوط به ماست با اهتمام بسیار زیاد مورد توجه قراردادیم.
سردار حاجی‌زاده افزود: سال 88 در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان بر دقت موشک‌ها تأکید کردند و همه موضوعاتی که در ذهنمان بود در اولویت‌های بعدی قراردادیم و نتیجه این تدبیر الهی در هدف قرار دادن داعش مشاهده شد.
وی بیان کرد: از داخل کشورمان نیروهای نظامی داعش که در خانه‌ای در کشور عراق حضور داشتند مورد هدف قرار دادیم که این موضوع به خاطر دقت بسیار بالای موشک‌هاست و این موضوع با تأکید مقام معظم رهبری محقق شد.
مشکلات کشور به خاطر عدم توجه به منویات مقام معظم رهبری است
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران عنوان کرد: موفقیت‌های به‌دست‌آمده توسط سپاه هیچ معجزه‌ای نبود بلکه مطیع مقام معظم رهبری بودیم و مشکلات کشور به خاطر عدم توجه به منویات رهبر معظم انقلاب است.
سردار حاجی‌زاده گفت: رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف نسخه صادر کردند ولی متأسفانه با بی‌توجهی برخی مسئولان داخلی همراه شد و تصور کردند با اعتماد به دشمن مشکلات کشور رفع می‌شود.
امروز اسلحه تحریم خالی از فشنگ است/رفع مشکلات اقتصادی با اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست
وی بیان کرد: امروز اسلحه تحریم خالی از فشنگ است و دشمن به آخر خطر رسیده ‌و نوبت ضدحمله ایران است، تجربه 6 سال اعتماد به آمریکا به ما نشان داد رفع مشکلات اقتصادی با اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست.
امید به حل مشکلات کشور با کمک دشمن خودکشی است
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: امید به حل مشکلات کشور با کمک دشمن معادل خودکشی است و اینکه تصور کنیم دشمنان مشکلات را رفع می‌کنند اشتباه است و راهکار ضد حمله به دشمن است و باید به داخل نگاه و به جوانان اعتماد کرد.
سردار حاجی‌زاده گفت: رجزخوانی رئیس پلیس امارات و مصاحبه مقامات سعودی درباره حمله به آسمان کشورمان در 6 ساعت را فراموش نکردیم، در سال‌های گذشته خویشتن‌داری و نجابت مسئولان سبب شد برخی از کشورها به محاسبه غلط بیفتند ولی قدرت نظامی ایران را مشاهده کردند و پس از سرنگونی پهپاد انگشت ایران روی ماشه بود و این موضوع سبب شد از ایران اسلامی بابت عدم هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری تشکر کنند.
امروز سایه جنگ و گزینه‌های نظامی به زباله‌دانی رفته است
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری ادامه داد: امروز سایه جنگ و گزینه‌های نظامی به زباله‌دانی رفته است و ایران اسلامی به نیت شوم آمریکا که براندازی نظام اسلامی است پی برده است،آمریکا در راستای ناامن سازی کشورمان فعالیت می‌کند.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند امنیت کشورمان را از بین ببرد و به‌خوبی می‌داند براندازی با امنیت محقق نمی‌شود و تلاش می‌کند تهران را تبدیل به دمشق کند ولی ملت بصیر ایران به‌خوبی وارد صحنه شد و علی‌رغم اعتراض به دولت به خاطر مشکلات کشور حضور پرشوری در راهپیمایی داشت.
سردار حاجی‌زاده گفت: انتخابات مجلس پیش‌روست و دشمن از این‌که افراد لایق وارد مجلس شود نگران است و تلاش می‌کند از طریق افراد نفوذی و ستون پنجم داخلی افراد نالایق وارد مجلس شوند و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.
دشمن تلاش می‌کند با اتکا به ستون پنجم داخلی افراد ناکارآمد به مجلس بروند
وی ادامه داد: تا زمان انتخابات، دشمن برنامه‌ریزی کرده تا با کمک ستون پنجم داخلی و عملیات روانی افرادی را به مجلس بفرستد تا نظام را ناکارآمد نشان دهد و ملت ایران باید هوشیار باشد و این 6 سال برای ملت ایران تجربه شد.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید کرد که مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد و باید مراقبت کنیم،بصیرت ملت ایران افزایش پیداکرده و نیازمند مسئولان کارآمد و انقلابی هستیم.
موفقیت‌های سپاه در حوزه نظامی با توجه به توانمندی‌های داخلی به دست آمد
سردار حاجی‌زاده گفت: نیروهای امنیتی و سپاه و ارتش نقش مهمی در حوزه دفاعی دارند و اثبات کردند که توانمندی‌های ملت ایران بسیار زیاد است، به‌عنوان سرباز کوچک رهبری تأکید می‌کنم موفقیت‌هایی که به دست آوردیم به خاطر توجه به داخل است.
برخی مسئولین اشتباهات خود را به‌ناحق گردن رهبری می‌اندازند
وی عنوان کرد: در راهپیمایی اخیر حضور پرشور مردم را مشاهده کردیم و همه نسبت به وضعیت اقتصادی اعتراض دارند ولی مسئولان فرافکنی می‌کنند و اشتباهات خود را به‌ناحق گردن مقام معظم رهبری می‌اندازند.
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران بابیان اینکه ملت ایران و سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کشور یکپارچه وارد میدان شده است، تصریح کرد: دولت باید با اهتمام جدی مشکلات را رفع کند، در دیداری که با رئیس‌جمهور داشتیم تأکید کردیم هر اقدامی برای رفع مشکلات کشور باشد انجام می‌دهیم و دو سال باقی‌مانده فرصت کمی نیست.
ملت ایران افراد متعهد و انقلابی را به مجلس بفرستد
سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد:ملت ایران ملت بی‌نظیر است و در دنیا نمونه‌ای ندارد، باید در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که متعهد و انقلابی باشند و در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات