صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۱۸۸۴۶

اخبار کوتاه یک‌شنبه 17 آذر

«محمدرضا تاجیک» مشاور رئیس دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه «ایران» گفت: «ژنرال‌های اصلاح‌طلب باید به تعطیلات و استراحت بروند.» تاجیک پیش از این نیز در اظهارنظری مشابه گفته بود: «از اصلاح‌طلبان مومیایی و فسیل شده‌ای که دیری است نمی‌جوشند و به تاریخ پیوسته‌اند و مجسمه خود را در موزه اصلاح‌طلبی در گوشه‌ای نهاده و خود به مناسبات قدرت پیوسته‌اند، از اینها امیدی ندارم. فسیل‌تر از آن هستند که بشود به آنها برای حرکت و تغییر و یک فضای جدید دخیل بست.»

«مصطفی میرسلیم» با بیان اینکه وحدت اصولگرایان روند مثبتی را طی می‌کند و به فهرست واحد منتهی خواهد شد، گفت: از طرف حزب مؤتلفه اسلامی کاندیدا شدم. رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به پرسشی در زمینه فهرست انتخاباتی اصولگرایان اظهار داشت: فهرست ائتلاف هنوز تهیه نشده است؛ ولی از شخصیت‌های مؤثر ائتلاف به من پیشنهاد شد نام‌نویسی کنم. وی افزود: وحدت اصولگرایان روند مناسب و مثبتی را طی می‌کند.

«حسین مرعشی» عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره سازوکار وحدت اصلاح‌طلبان گفت: طرح «سرا» و بقیه طرح‌ها مثل گریه کردن سر قبری است که در آن جنازه‌ای وجود ندارد. همه اینها بر مبنای یک خوش‌بینی است؛ اما من می‌گویم در این قبر جنازه نیست. رأی من به این طرح منفی بوده است و بحثی هم ندارم.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: شرکت مخابراتی اریکسون سوئد توافق کرده است برای حل و فصل پرونده فساد علیه این شرکت یک میلیارد دلار به آمریکا جریمه بدهد. از جمله اتهامات وارد شده به شرکت سوئدی پرداخت رشوه به مقامات دولتی کشورهاست.

آژانس هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: به دلیل غفلت بوئینگ در تأیید کیفیت برخی قطعات هواپیما که در 133 فروند هواپیمای ساخت این شرکت نصب شده است، قصد دارد بوئینگ را به پرداخت سه میلیون و نهصد هزار دلار جریمه محکوم کند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات