صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۱۸۹۰۴

اخبار کوتاه سه‌شنبه 19 آذر

«سردار مرتضی قربانی» مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی اگر مرتکب کوچک‌ترین خطایی در قبال ایران شود، از همان لبنان، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و اصلاً نیازی نیست که از ایران موشک بلند شود. وی در پایان با بیان اینکه امروز قلب و روح ملت‌های یمن، سوریه، عراق، لبنان و غزه با ایران است، اظهار داشت: حوادثی که در ایران، لبنان و عراق به وجود آمد، در راستای ضربه زدن به اتحاد جبهه مقاومت، از جمله جمهوری اسلامی ایران بود.
«عبدالله ناصری» فعال اصلاح‌طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات گفت: باخت سی بر هیچ اصلاح‌طلبان دور از ذهن نیست و ترکیبی از لیست «جبهه پایداری و حامیان احمدی‌نژاد» و لیست «اصولگرایان سنتی با نماد آقای قالیباف» از حوزه انتخابیه تهران وارد مجلس می‌شوند. به عبارت دیگر، رقابت اصلی بین این دو لیست خواهد بود. وی افزود: اگر آقای قالیباف تأیید صلاحیت شود، به احتمال زیاد منتخب اول مردم پایتخت خواهد شد.
«امیر محبیان» روزنامه‌نگار و فعال سیاسی گفت: رادیکال‌ها به جای مغز خود از حنجره‌شان استفاده می‌کنند، آنها فریاد زدن را خوب می‌شناسند. جریان اصیل اصولگرا سال‌هاست در انفعال محض است و تعریفش از وحدت باج دادن به افراطی‌هاست. وی در ادامه با بیان اینکه قالیباف یک تکنوکرات است، گفت: وضعیت اصلاح‌طلبان غمبار است و هواداران احمدی‌نژاد فعلاً نزدیک‌ترین شعار‌ها را با طبقه خشمگین معترض دارند.
«جوزف بورل» مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نشست وین نشان داد همه شرکت‌کنندگان پشتیبان برجام هستند و می‌خواهند آن را حفظ کنند. همه طرف‌های باقی‌مانده در برجام خواهان حفظ این توافق هستند، اما ادامه روند کنونی در وضعیت تعهد ایران به توافق هسته‌ای می‌تواند به از بین رفتن این توافق منتهی شود! وی افزود: زنده نگه داشتن این توافق، مسئولیت جمعی است.
سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان اعلام کرد، با آمریکا در همه موارد به توافق رسیده‌ایم و امکان دارد توافق با واشنگتن را پیش از آغاز سال جدید میلادی امضا کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات