خراسان رضوی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۱۹۰۷۸

مهدی طائب: برای دفاع از نظام، شبکه عظیم اجتماعی تشکیل می‌دهیم

فرمانده قرارگاه فرهنگی بصیرتی عمار گفت: امیدواریم با فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهیم یک شبکه عظیم اجتماعی برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه در سراسر کشور تشکیل دهیم.
پایگاه بصیرت / خبرنگار/ محمدرضا قاسمیان

حجت الاسلام مهدی طائب در گفت و گو با خبرنگار بصیرت از خراسان رضوی؛ گفت: قرارگاه عمار یک مؤسسه راهبردی و اتاق فکر است که اعضای آن عمارگونه عمل می‌کنند و ما در مواقع بحران‌ها و فتنه‌های منافقین و بدخواهان نظام از طریق تربیون‌ها و منابر به روشنگری مردم به ویژه نسل جوان پرداخته و آن‌ها را در جریان اهداف و توطئه‌های دشمنان قرار می‌دهیم.
 
وی با بیان اینکه ما به فعالیت‌های گروهی برای حفظ انقلاب اسلامی معتقدیم تاکید کرد: ما در قرارگاه عمار به دنبال منافع شخصی و گروهی نیستیم و به اهداف و مصالح و منافع نظام اسلامی توجه می‌کنیم.
 
طائب با بیان اینکه ما نظام را چیزی جز ولایت و ولایتمداری نمی‌بینیم تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهیم یک شبکه عظیم اجتماعی برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه در سراسر کشور تشکیل دهیم.
 
مسئول قرارگاه عمار به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه اشاره کرد و گفت: با بصیرتی که ملت ایران در همه صحنه‌ها از خود به نمایش گذاشته اند در این رخداد مهم هم بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب افراد اصلح با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری افرادی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب و پایبند به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و رهبری باشند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات