صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۱۰۳

اعترافات تکان دهنده قاتلان نوجوان عراقی با چاقو روی سینه‌اش نشستم و...

پنج قاتل نوجوان 16 ساله عراقی در مورد جزئیات جنایت هولناک خود، حرف زدند و گفتند که چگونه سینه این نوجوان بی‌گناه را دریدند و به گونه‌ای عمل می‌کرده‌اند که دیگران هم تحریک شوند و به او ضربه وارد کنند.
اعترافات تکان دهنده قاتلان نوجوان عراقی با چاقو روی سینه‌اش نشستم و...
 
عوامل جنایت میدان «الوثبه» بغداد، که چند روز پس از کشتن نوجوان 16 ساله عراقی، دستگیر شده بودند، جزئیات جنایت‌های خود را بر زبان آوردند.
 «حسین سامی» یکی از پنج متهم، که معروف به «حسین زعفرانیه» است، گفت: «گروهی وی(هیثم) را از پا آویزان کرده و کتک زدند و از دیگران نیز می‌خواستند او را بزنند.»
«محمد عادل عبد کاظم» متهم دیگر این پرونده گفت: «در آویزان کردن جسد وی مشارکت داشتم.»
«هند بشار صالح» متهم سوم، که خواهر یکی از کشته شدگان داعش است، نیز گفت: «روی سینه‌اش نشستم و چاقو را در سینه‌اش فرو کردم.»
افراد مذکور 21 آذر، نوجوان ۱۶ ساله‌ عراقی را به قتل رسانده و جسد او را در میدان الوثبه بغداد از تیر چراغ راهنمایی آویزان کرده بودند. جنایت علیه این نوجوان عراقی، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع دینی عراق، هم خواستار محاکمه عاملان این حادثه هولناک شده است.
موضع گیری علیه رئیس‌جمهور
پس از آنکه رئیس‌جمهور عراق رویه مستقلی را در پیش گرفته و اعلام کرده است، زیر بار نخست‌وزیر تحمیلی نمی‌رود، برخی از جریان‌های سیاسی در صدد برکناری او بر آمدند.
«عدی عواد» یک نماینده پارلمان و عضو «ائتلاف صادقون» دیروز اعلام کرد، جمع‌آوری امضا برای برکناری «برهم صالح» آغاز شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عواد مدعی شد، رئیس‌جمهور به زمان‌بندی‌های قانونی درباره تعیین نخست‌وزیر، احترام نگذاشته است.
قرار بود صالح تا روز پنج‌شنبه مامور جدید تشکیل کابینه را تعیین کند، ولی مهلت او برای تصمیم‌گیری تمدید شده است. روز پنج‌شنبه «احمد الکنانی» نماینده مجلس عراق گفت، رئیس‌جمهور در مشورت با دادگاه قانونگذاری عراق، موضوع معرفی نخست‌وزیر را تا روز یکشنبه آینده تمدید کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات