سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۱۸۴

پهلوی پس از اغشاشات

سلطنت طلبان از جمله کسانی هستند که لحظه به لحظه آرزوی براندازی نظام مقدس را دارند. اگر اتفاقات سیاسی چند هفته را بررسی کنیم می‌بینیم که چقدر سلطنت‌طلبان به ویژه ربع پهلوی پس از اتفاقات 26 و 27 آبان خود را به آب و آتش می‌زنند تا ماجرا را زنده نگه دارد.
پهلوی پس از اغشاشات
ضعف مدیریت در بخشی از نهادهای اجرایی کشور نه تنها خاطر مردم را در داخل کشور مکدر می کند بلکه به همان اندازه دشمنان نظام اسلامی را خوشحال می سازد، چرا که آنها این اتفاق را فرصتی برای نشان دادن ضعف نظام و تعمیم به حاکمیت کلان اسلامی می‌دانند.
در کنار تمام مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی سلطنت طلبان از جمله کسانی هستند که لحظه به لحظه آرزوی براندازی نظام مقدس را دارند. اگر اتفاقات سیاسی چند هفته را بررسی کنیم می‌بینیم که چقدر سلطنت‌طلبان به ویژه ربع پهلوی پس از اتفاقات 26 و 27 آبان خود را به آب و آتش می‌زنند تا ماجرا را زنده نگه دارد. از نامه به دبیرکل سازمان ملل گرفته تا مصاحبه با خبرگزاری های ضدانقلاب. با این اوصاف پهلوی کوچک که پول تو جیبی خود را از مادرش می گرفت این روزها چنان پولدار شده که پیشنهاد تزریق پول به ملت ایران برای اعتصاب می‌دهد بماند که از کجا آورده است؟!
ربع پهلوی،‌ در گفتگو با مجله نیوزویک در مورد اتفاقات آبان‌ماه در ایران گفت: «این اعتراض‌ها در تمایل مردم ایران برای تغییر نظام ریشه دارد و کافی است برای درک اینکه مردم چه می‌خواهند به شعارهایی که در خیابان‌ها سر دادند گوش فرا دهیم. آنها خواستار اصلاح نیستند، آنها جمهوری اسلامی را نمی خواهند».
اول اینکه مطالبه حق مردم است دوم اینکه شعارها و اقدامات خرابکارانه کار مردم نبود و سوم اینکه اگر شعارهای ساختارشکنانه و اقدامات جنایتکارانه توسط برخی اشخاص انجام شد،  نشان دهنده یک اقدام سازمان یافته بود که از لبنان شروع شده و پس از طی طریق از عراق به سمت ایران آمده است. دقیقا همان چیزی که ربع پهلوی می‌گوید هدف اغتشاشگران و مزدوران آنها صرفا دنبال پیگیری منافع مردم و اصلاح در کشور نبوده و نیستند. آنها دنبال ناامن سازی و به تبع آن کشته‌سازی و در نهایت تاراج و غارت ملت مسلمان ایران هستند. در لبنان استعفای سعد حریری، و در عراق استعفای عادل عبدالمهدی کاری از پیش نبرد چرا که این اتفاقات تازه شروع ماجرا بوده است و آنها می‌پنداشتند که می‌توانند ایران را نیز همانند لبنان و عراق به سمت بی ثباتی بکشند. بخشی از اقدامات در تقسیم کار اتاق فکر ضد انقلاب بر عهده سلطنت طلبان بود و دقیقا همان فرمایشی که مقام معظم رهبری در خصوص تحرکات این خاندان خبیث بیان فرمودند.
ربع پهلوی در حالی دم از دموکراتیک بودن نظام جایگزین می زند که فراموش کرده است پدرش و پدر بزرگش در طول 53 سال حکومت در ایران، بزرگترین خیانت‌ها و جنایت‌های بشری را مرتکب شدند که می‌توان در خاطرات اعوان و انصارشان در کتاب‌ها و دست نوشته‌هایشان مشاهده کرد. قطعا ملت ایران همان پاسخ امام را به او خواهند داد که چکمه پدربزرگت خیلی به پای پدرت گشاد بود و همینطور خیلی گشادتر به پای شما.
ربع پهلوی برای آینده این مملکت نسخه می‌پیچد و می‌گوید: «مردم دمکراسی سکولار می‌خواهند و در همین راستا تصمیم‌ خواهند گرفت که چه گروه یا فردی می‌تواند در آینده کشورمان سازنده باشد. آینده ایران را مردم ایران تعیین می‌کنند نه مشاوران هیچ یک از رهبران خارجی». جالب اینجاست که بی‌شرمی و بی‌حیایی این طایفه به جایی رسیده است که فراموش کرده  شاه مملکتی که 7 درصد منابع دنیا را در اختیار داشت چنان باجی به اجانب می‌داد که دنیا نظیرش را ندیده بود و جالب‌تر اینکه با همه این خوش رقصی‌ها به رهبران خارجی، حتی اجازه ملاقات با او در داخل کشورش را نیز نمی‌دادند. چگونه است که امثال ربع پهلوی دم از باج ندادن به اجانب می‌زنند. به نظر می‌رسد ربع پهلوی یا اصلا اهل مطالعه نیست یا فراموشکار است و یا خود را به....
ربع پهلوی در مورد اینکه آیا می‌خواهد به ایران بازگردد و در روند ایجاد یک سیستم سیاسی جدید مشارکت داشته باشد، گفت: «من خود را در نقش حامی مردم ایران می‌دانم و مشتاقم به کشورم بازگردم و همواره برای دفاع از حقوق بنیادین و غیر قابل انکار مردم در کنار آنها باشم ». آرزویی که قطعا با خود به گور خواهد برد.
ربع پهلوی علوه بر مصاحبه با رسانه های مختلف در نامه ای به آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، خواهان اقدام فوری و ضروری او برای متوقف کردن کشتار و سرکوب مردم ایران به دست جمهوری اسلامی شد!!.
در راستای تحریک و تهییج افکارعمومی دنیا چنان مظلوم نمایی می‌کند که انگار در داخل ایران اسلامی میدان ژاله یا 15 خرداد دیگری اتفاق افتاده است. او در نامه خود می‌گوید: «امروز، از نظر مسوولیت، وجدان و عمل، بارِ چه بسا سنگین‌تری بر روی دوش شما است. سکوت در سازمان ملل، به معنای چشم‌ پوشیدن از اقدامات جمهوری اسلامی تعبیر خواهد شد. سازمان ملل متحد که پاسداری از حقوق بشر را به عنوان یک وظیفه اصلی خود پذیرفته، دیگر نمی‌تواند در سکوت به تماشا بنشیند؛ بلکه باید به اقداماتی فوری و ضروری دست بزند تا کشتار مردم ایران از سوی جمهوری اسلامی متوقف شود.» آقای پهلوی هنوز باور دارد که سازمان ملل، سازمانی کذایی نیست. سازمانی که سالهاست در مقابل جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین و غزه ساکت است چگونه می‌تواند در مقابل کشوری که در تلاش است مزدوران خارجی را سرکوب کرده و در راستای ایجاد امنیت کشورش قدم بر دارد اقدامی انجام دهد.
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات