کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۲۶۳

9 دی؛ روز ایستادگی پای مکتب

پایگاه بصیرت / زینب صادقیان
در سالگرد روز ۹ دی ماه قرار گرفته ایم و در سالی که اغتشاشات به بهانه گرانی بنزین داغی دیگر را بر دل این ملت گذاشت و همچون پس لرزه‌ای از پس لرزه‌های فتنه ۸۸ بار دیگر چهره پلید و منافقانه بدخواهان این نظام و انقلاب را در داخل و خارج کشور برملا و نمایان کرد. در بزرگداشت روزی هستیم که یادآور خلق حماسه‌ای دیگر از امت اسلامی در تاریخ کشور ایران به خوبی ثبت شد و در آن روز همچون عرصه‌های دیگر، امت خداجو و مؤمن، ولایتمدار و محب اهل بیت عصمت و طهارت جلوه‌ای از غیرت و تعصب دینی و مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتند.
فتنه‌ای که دشمنان قسم خورده خارجی و ایادی مزدور داخلی در سال ۸۸ به پا کردند و هویت پلیدشان را با توهین به مقدسات و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند و مردم عزیز با حضور مخلصانه و با قلبی آکنده از عشق به مکتب، بساط آنان را برچید و نقشه شوم آن دیو سیرتان را برملا کرد.
فتنه گرانی که رأفت اسلامی شامل حال آن‌ها شده و نظام از مجازات آن‌ها تا این زمان خودداری کرده، باید بفهمند که امت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی دست از ارزش‌های متعالی خود برنخواهد داشت و با هوشیاری کامل عملکرد آن‌ها را زیر نظر دارد و در مواقع لزوم برخورد لازم را خواهد نمود.
آن‌ها بدانند ما خسارت‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی که آن‌ها بر نظام تحمیل کردند و شیرینی حضور بیش از ۸۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم را به تلخی مبدل کردند را از یاد نخواهیم برد.
مردم ما می‌دانند که شدت تحریم‌های اقتصادی و به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی از فتنه ۸۸ شروع شد و فتنه گران، مقصران اصلی آن هستند و باید جوابگوی مردم مؤمن و شهدای والامقام در روز قیامت باشند؛ چرا که با این آشوب‌ها و فتنه گری‌ها در صدد آبروریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند، آن هم نظامی که با رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب و خون هزاران شهید گلگون کفن و جگرگوشه‌های این ملت برپا خواسته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات