تهران بزرگ >>  عمومی >> اخبار برگزیده
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۱۹۲۹۶

چرا ۹ دی یک روز ملی است و بزرگداشت آن لازم است؟!

مردم دیگر نمی‌توانستند بپذیرند این اقدامات براندازانه در جهت احقاق حق یا خدمت به مردم یا حتی خدمت به کسانی تبلیغ شود که به ایشان رأی داده‌اند. پس مردم با خلق ۹ دی صف خود را از صف فتنه و فتنه گر جدا کردند.
پایگاه بصیرت / مهدی افضلی
۱- ۹ دی یک مناسبت حزبی نیست بلکه حقیقتاً یک یوم الله ملی است. در روز ۹ دی، حامیان یک نامزد به خیابان نیامدند، بلکه مردم با ذائقه‌های متفاوت فکری و سیاسی به خیابان آمدند و پاییندی همگان به قانون را مطالبه کردند.
۲- در ۹ دی مردم دیدند که فتنه گران پای خود را از حریم یک نامزد انتخاباتی فراتر گذاشته‌اند و گام در مرحله براندازی و عقده‌گشایی در برابر جمهوری اسلامی برداشته‌اند و در این مسیر از هتک حرمت به قانون اساسی، جایگاه، ولی فقیه، عاشورای حسینی و خدشه به منافع ملی، امنیت ملی و وحدت ملی ابایی ندارند.
۳- ۹ دی را مردم خلق کردند، چون هم چنگ و دندان و نیشخند دشمنان ایران اسلامی را از فتنه ۸۸ می‌دیدند، هم تلاش آنان برای حمایت از فتنه‌گران، با تحمیل تحریم‌ها و فشار‌های بی‌سابقه بر کشور؛ و هم بی‌تفاوتی و بی‌خیالی سران فتنه و اصرارشان به طی مسیر خائنانه فتنه. از این رو، دیگر نمی‌توانستند بپذیرند این اقدامات براندازانه در جهت احقاق حق یا خدمت به مردم یا حتی خدمت به کسانی تبلیغ شود که به ایشان رأی داده‌اند. پس مردم با خلق ۹ دی صف خود را از صف فتنه و فتنه گر جدا کردند.
۴- در ۹ دی مردم از ذائقه‌های سیاسی خود گذشتند و حول محور منافع ملی و قانون اساسی و بیرق امام حسین (ع) جمع شدند و این خروش پرشور باعث شد تا فتنه‌گران متوجه شوند که حنایشان دیگر حتی نزد حامیانشان رنگی ندارد و ساکتان فتنه نیز بفهمند که دیگر مهی برای پرسه در آن وجود ندارد.

۵- حماسه ۹ دی نه تنها برای فتنه‌گرانی که با بی‌ظرفیتی در برابر رأی مردم شورش کردند، پیامی قاطع داشت بلکه هشداری هم بود برای همه کسانی که در آینده بخواهند در برابر رأی مردم بایستند و از بدعت خطرناک سران فتنه تبعیت کنند.
۶- البته در کشور جریانات بی‌ظرفیتی داریم که همواره به غیر از راه قانونی و صحیح، دوست دارند از گزینه‌های غیرقانونی و فتنه‌گرانه علیه حاکمیت و آرای مردم، در آنجا که نتیجه به نفعشان نباشد، استفاده کنند و بدیهی است این جریانات می‌کوشند قباحت فتنه را بپوشانند و خیانت فتنه‌گران را یا در حد همان رقابت قبل از انتخابات توجیه کنند!
۷- امروز اگر چه ١٠ سال از فتنه ۸۸ گذشته است، اما "٩ دی" به عنوان نماد روزی که همه مردم در حمایت از قانون اساسی، مقدسات، منافع ملی و امنیت ملی و وحدت ملی ایستادند، در تاریخ ماندگار شد و بزرگداشت این یوم الله باعث می‌شود تا هیچ شخص و جریانی دیگر به فکر شورش در برابر آرای مردم و قانون اساسی نباشد.
۹ دی روزی است که شورش عظیم فتنه گران علیه جمهوریت و اسلامیت نظام شکست خورد و شکست فتنه ۸۸ همانند تشکیل جمهوری اسلامی و در همان راستا امری فرخنده و مبارک است که اگر بزرگ داشته نشود چه بسا زحماتی که برای انقلاب کشیده شده است و آثار و برکات آن را به راحتی فراموش کنیم و اهتمامی برای حفظ آن نداشته باشیم.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات