لرستان >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۹۰

ما رایت الاّ جمیلا

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی را خدمت ولیّ عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
شهادت هنر مردان خداست. چه هنرمندی‌هایی که در عرصه دنیا از خود نشان دادند و چه زیبایی‌هایی را خدا برایشان رقم می‌زند.
ما رایت الا جمیلا ...
خداوند چه زیبا شبی را برای شهادت سردار عزیزمان رقم زد. شب جمعه. شب زیارتی اباعبدالله.. که شهدا، چون پروانه بر گرد ارباب شهیدشان حلقه می‌زنند و مسرورند. تقدیر بر آن بود که فراق پایان پذیرد و لحظه ملاقات ارباب شهیدمان برای حاج قاسم عزیز، این سرباز فداکار و مقتدر راه سیدالشهدا، با بدن پر جراحتش فرا رسد.‌ای اهل حرم میر و علمدار نیامد.
خداوند چه زیبا صحنه‌ای را برایت رقم زد که، چون مقتدای شهیدمان، پیکر پاکت مقطع الاعضا شد... خدا بدن خونینت را می‌خواست ببیند. چقدر این جمله مقتل در وصف علی اکبر حسین (ع) برازنده توست "و قطعوهم بسیوفهم ارباً اربا... "
درِ باغ شهادت بازِ باز است..
خداوندا. چه خوب مردان عزیز و شریف را گلچین می‌کنی. مردانی که مردن برایشان بزرگترین افسوس است. واقعاً تنها هدیه‌ای که برازنده شان است شهادت است.
سردار، شهادتت مبارک...
اما...
سردار ... راه تو همان راه حسین بن علی است. شهادتت قلب‌ها را متأثر و خروشان کرده است، انگیزه‌ها را مستحکم‌تر از پیش کرده است، عزم‌ها را راسخ‌تر از پیش کرده است و همه را علیه دولت تروریست و جنایتکار آمریکا متحد کرده است. سردار عزیز خون تو، چون خون حسین بن علی علیه السلام بساط ظلم یزیدیان را برخواهد چید ... همه ما، هرکدام در هرسنگری که قرار داریم خود را ادامه دهنده راه تو می‌دانیم، به جنایتکاران عالم، در رأسشان دولت منفور آمریکا نشان خواهیم داد که ایران پر از قاسم سلیمانی هاست. اینک ما سربازان امام روح الله و سید علی عزیز امروز که "یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین " است را شام تارشان خواهیم کرد؛ و خود خوب می‌دانند که سپاهیان اسلام در مقابل قدرت پوشالی مستکبرین عالم سکوت نخواهند کرد و به فرمان رهبر عزیز و مقتدر ایران اسلامی لبیک خواهند گفت و جواب سختی به آن‌ها خواهند داد. چنان که خون حسین بن علی و اصحاب عاشوراییش ستون‌های ظلم کاخ یزید را به لرزه در آورد و حکومت اموی را متلاشی کرد، قطعاً خون سردار سلیمانی‌ها ستون‌های کاخ به ظاهر سفیدشان را به لرزه در خواهد آورد.
هر کس که به این سلسله پاک جفا کرد
بد کرد و نفهمیــــد و غلط کــــرد و خطا کـــرد
دیدی که یزید از ستــــم و کینــــه چه‌ها کرد
آخر به درک رفت و به روحش شرر افتاد
با آل علی هــــر کـــــه در افتاد ور افتـاد

محمد حکیمی- شهرستان دلفان، استان لرستان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات