اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۶۰۴

آیا پروازهای خارجی فرودگاه امام متوقف شده است؟ + جدول پروازها

بررسی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) در ۲۲ دی ماه حاکی از نشست و برخاست بیش از ۱۰۰ پرواز خارجی از دبی، استانبول و مسکو تا لندن، بارسلونا و آمستردام است.
نشست و برخاست بیش از 100 پرواز خارجی طی امروز در فرودگاه امام از استانبول تا لندن + جدول

 امروز 22 دیماه 98 بیش از 100 پرواز خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) از مقاصد کشورهای اروپایی و آسیایی به مقصد تهران و از تهران به مقصد کشورهای آسیایی و اروپایی انجام شده و به گفته مسئولان این فرودگاه روال انجام پروازها عادی است.

استانبول، مسقط، دوحه، بارسلونا، مسکو، دبی، آنکارا، آمستردام، بارسلونا، تاشکند، لندن، تفلیس، بیجینگ، شانگهای، بانکوک وکوالالامپور مقصد برخی پروازهای خروجی از فرودگاه امام طی امروز بوده و پروازهایی از همین مقاصد به این فرودگاه انجام شده یا خواهد شد.

بر این اساس پروازهای تهران-باکو (آذربایجان ایرلاین)، تهران-مسقط (سلام ایر عمان)، تهران-بغداد (هواپیمایی عراق) و... در پروازهای ورودی ترمینال سلام انجام شده است.

همچنین از ترمینال شماره یک فرودگاه حضرت امام (ره) پروازهای ورودی، پرواز استانبول-تهران‌ (ترکیش ایرلاین)، کوالالامپور-تهران (ماهان)، استانبول-تهران (پگاسوس)، دوحه-تهران (قطرایرویز)، استانبول-تهران (اطلس‌گلوبال)، مسقط-تهران (عمان ایر) و... انجام شده و پروازهای دیگری نیز بر اساس برنامه توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی به مقصد فرودگاه امام طی امروز انجام خواهد شد.

در پروازهای خروجی ترمینال شماره یک فرودگاه امام نیز پروازهای متعددی از مبدا تهران توسط ایرلاین‌های خارجی از جمله شرکت هواپیمایی آرمنیا (ارمنستان)، ترکیش‌ایر، امارات، ایرفلوت روسیه، خطوط هواپیمایی چین و ... به مقاصد دبی، مسکو و... انجام شده و در حال انجام است.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی , فرودگاه بین‌المللی امام خمینی , فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ,

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ,

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ,

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات