صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۱۹۶۵۶

اخبار کوتاه سه‌شنبه 24 دی

خانواده جمعی از شهدای حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین ‌ضمن تقدیر از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب، مسئولان ‌‌و مردم فهیم کشورمان، تأکید کردند: ‌پیام فرمانده کل قوا تسلی دل داغدار خانواده‌های شهدا بود‌. خانواده‌های شهید مهدی اسحاقیان، شهید حمزه‌ای، شهید حسنی سعدی، شهید امیرحسین سعیدی‌نیا و شهید امیرحسین قربانی بهابادی ‌از مسئولان خواستند تا طبق قانون و تأکید رهبر معظم انقلاب‌، پیگیر معرفی مقصر و قصور انجام شده باشند‌. آنها ضمن محکوم کردن هرگونه تحرک ضد‌انقلابی از سوی معاندان و سلطنت‌طلبان، تأکید کردند:‌ خانواده‌های داغدیده با هرگونه تجمع و تحریک احساسات مردم با نام همدردی موافق نبوده و آن را تأیید نمی‌کنند‌.
«میثم جعفرزاده» مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در استان سیستان و بلوچستان حدود ۲۰۰ روستا بر اثر وقوع سیل دچار قطعی آب شده که برخی از آنها دارای مشکل کدورت منابع آبی و برخی شکستگی خطوط انتقال و خروج از مدار است. وقوع سیلاب در استان کرمان نیز حدود ۶۰ روستا را دچار مشکل آبرسانی کرده و علاوه بر اینکه تیم‌های عملیاتی در منطقه مشغول خدمات‌رسانی هستند، از طریق آبرسانی سیار نیز آب مورد نیاز در اختیار مجتمع‌های آسیب دیده قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات خود مبنی بر دست‌های پنهان در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، گفت: مصاحبه من پیش از مصاحبه سردار حاجی‌زاده صورت گرفته بود و با مصاحبه فرمانده نیروی هوافضای سپاه ابهامات این موضوع روشن شد. سیدحسین نقوی‌حسینی با حمایت قاطع از سردار موشکی ایران، سردار حاجی‌زاده اعلام کرد: هدف من از بیان اینکه دست‌های پنهان در حادثه هواپیمای اوکراین نقش داشته است، اعلام وجود عامل نفوذی یا خرابکاری در این حادثه بود.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به دنبال ترور سردار قاسم سلیمانی اکنون در پی ترور سرداران دیگر سپاه، به ویژه سردار حاجی‌زاده است. سیدناصر موسوی‌لارگانی در ادامه گفت: سردار سرافراز قاسم سلیمانی با پهپاد و به صورت شبانه ترور شد. امروز هم تصمیم گرفتند سرداران دیگر ما را به ویژه سردار حاجی‌زاده را با رسانه‌های خود و با مدیریت رژیم صهیونیستی و استکبار پیر انگلستان ترور کنند.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در پی انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات درباره استفاده پلیس از سلاح در تجمعات اخیر، اعلام کرد: تاکنون در هیچ یک از تجمعات و اغتشاشات صورت گرفته، پلیس از اسلحه استفاده نکرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات