صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۱۹۷۳۶

تولدی دوباره برای "سپاه قدس" پس از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه

بیانات قاطع مقام معظم رهبری نیز نشان می‌دهد که باید منتظر رویش‌ها و پیشرفت‌های تازه این فرزند بابرکت و امنیت‌اور انقلاب اسلامی بود. امروز جهان مجبور است طبق تأکید رهبر انقلاب، با چشمی دیگر به "سپاهیان قدس" نگاه کند...
مقام معظم رهبری در بخشی از خطبه اخیرشان در مراسم نماز جمعه تهران که با استقبال میلیونی مردم مواجه شد؛ در اشاراتی پیرامون بُرد تاریخی ایران در نبرد عین‌الأسد با آمریکا و نیز وظایف "سپاه قدس" فرمودند:
"سپاه قدس را به عنوان یک مجموعه و سازمان اداری نبینیم. بلکه به عنوان یک نهاد انسانی و دارای انگیزه‌های بزرگ و روشن انسانی ملاحظه کنیم."
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه با بیان اینکه همه نیروهای مسلح ما زیربنای فکری‌شان اهداف الهی و بلند است؛ تصریح کردند: سپاه قدس نیرویی است که با سعه صدر به همه جا و همه‌کس نگاه می‌کند. رزمندگان بدون مرز. رزمندگانی که هر جا نیاز باشد آنها در آنجا حضور پیدا می‌کنند. کرامت مستضعفان را حفظ می‌کنند. نیروی قدس را بلاگردان مقدسات و حریم‌های مقدس می‌کنند.
 ایشان همچنین فرمودند: نیروی قدس را به این چشم نگاه کنیم. همین کسانی که با جان خودشان با همه توان خودشان به کمک ملت‌های دیگر و ضعفای اطراف منطقه که در دسترس آنها می‌روند؛ اینها سایه جنگ و ترور را از کشورمان دور می‌کنند. آمریکا از طریق ایجاد داعش می‌خواست مرزها و شهرها و خانواده‌های ما را دچار ناامنی و تشویش کند. آنها متوقف شدند به کمک همین جوانان عزیز که رفتند و این تلاش بزرگ را انجام دادند.
با عنایت به این سخنان تاریخ‌ساز؛ از حیث تحلیل استراتژیک می‌توان نتیجه گرفت که اکنون و پس از پیروزی قاطع ایران در نبرد عین الأسد با آمریکا و اثبات سلطه هژمونیک ایران در منطقه و جهان؛ موعد تولدی دیگر برای فرزند پر برکت انقلاب اسلامی یعنی "سپاه قدس" فرا رسیده است.
دست بلند ایران اسلامی که با مجاهدت‌های ده‌ها شهید و فرمانده نامی آنها یعنی سپهبد سلیمانی؛ امروز استیلای خود را بر تمام جریانات ظالمانه منطقه غرب آسیا به اثبات رسانده است و بنا به نقلی از سردار شهید، با تمام مجاهدان عالم در ارتباط است.
دستی بلند و البته با قدرت بلامنازع که چشم امید تمام مظلومان عالم را به خود دوخته است و عظمت آمیخته با تدبیرش، لرزه بر اندام دشمنان انسانیت و استکبار جهانی انداخته است.
بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه راهگشاست و نیازی به توضیح بیشتر نیست.
سپاه قدس پا به دوران جدیدی گذاشته است... با رزمندگان بدون مرزی که برای حفظ کرامت انسان تلاش می‌کنند، بنایی بر اشغال هیچ خاکی ندارند و سایه جنگ و ترور را از کشور دور می‌کنند.
و بیانات قاطع مقام معظم رهبری نیز نشان می‌دهد که باید منتظر رویش‌ها و پیشرفت‌های تازه این فرزند بابرکت و امنیت‌اور انقلاب اسلامی بود.
امروز جهان مجبور است طبق تأکید رهبر انقلاب، با چشمی دیگر به "سپاهیان قدس" نگاه کند...
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات