صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۷۴۶

 چوپان درغگو :همه چیز خوب است!


 بعد از حملات موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد، دونالد ترامپ در توئیتی نسبته به کشته ها و زخم های این حملات اینگونه نوشت :« : همه چیز خوب است. در حال ارزیابی تلفات و خسارات هستیم. تا حال همه چیز خوب است. ما قوی‌ترین و مجهزترین ارتش را در همه جای جهان داریم»
با گذشت زمان هر روز ابعاد جدیدی از خسارات، کشته ها و زخمی های این حملات بیشتر آشکار می گردد. از همان ابتدا به وضوح مشخص بود که  حملات موشکی به این پایگاه خسارات و کشته های فراوانی داشته است و ترامپ به دنبال پنهان کردن  کشته ها و خسارات است، اما با درز اخبار جدید و بی خبری والدین سربازان امریکایی از فرزندان خود، طولی نکشید که دروغ چوپان درغگو برملا شد.
در جدیدترین خبر جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون مدعی شد که مقام‌های ارشد ارتش آمریکا روز پنجشنبه تازه متوجه شده‌اند که ۱۱ نظامی آمریکا به دلیل نشان دادن نشانه‌های ضربه مغزی خفیف از عراق خارج شده‌اند.
مایکل ایگر، در یک اظهارنظر پای خبر سایت پالیتیکو نوشته است: هیچ‌کس نباید شگفت‌زده شود. ترامپ هیچ وقت اطلاعات کامل نمی‌دهد یا بر اساس آن کار نمی‌دهد. تصمیم‌های [او] و افکار عمومی، مبتنی بر پروپاگاندا هستند. او همیشه بدون در نظر گرفتن حقیقت، نگاه خودش از مسائل را ارائه می‌دهد. این چیزی است که مدت‌ها شاهدش بوده‌ایم.
به نظر می رسد که دولت آمریکا برای این که بتواند در مقابل افکار عمومی امریکا پاسخگو باشد، تکنیک سانسور شدید خبری و قطره چکانی را در پیش گرفته اند تا به هر طریق که ممکن است از آثار تلفات و خسارات حملات مقتدرانه موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد در افکار عمومی امریکا بکاهند
 
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات