سمنان >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۱۴

شیپور‌هایی برای تأیید گرفتن که با عدم حمایت مردم خاموش می‌شوند

این روز‌های سخت، برای شورای نگهبان امتحانی است در پیشگاه خداوند و ملت شریف ایران تا با ایستادگی و مقاومت در برابر بوق‌ها و شیپور‌های رد صلاحیت شده‌ها در افکار عمومی به مردم اثبات کنند که نظام در مقابل فساد و کم کاری و تفکر وابسته به غرب به عنوان عامل اصلی مشکلات مردم ایستاده است تا برچسب فساد سیستماتیک از نظام کنده شود.
این روز‌ها باید مردم بدون توجه به حب و بغض‌ها و به دور از رفتار‌های ناسیونالیستی یا قوم گرایی باید نسبت به ریشه‌های کم کاری و مصیبت بار مدیریت این سال‌ها آگاهی کسب کنند. البته مردم با تمام وجود حس کرده اند که به چه میزان یک مدل تفکر می‌تواند به یک کشور فراتر از جنگ خسارت بزند.
امروز که خون شهدای مقاومت این همدلی را در اوج رفیع اقتدار به تصویر کشیده است می‌بایست از اقدامات شورای نگهبان تمام قد حمایت کرد تا دشمنان داخلی و خارجی از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که نظامی که به مردم خود تکیه می‌کند بدون ترس و اغماض مقابل فساد و عوامل اصلی خسارت منافع ملی ایستاده است؛ لذا نخبگان و معتمدین مردم باید نسبت به عملکرد خود در حمایت از افراد رد صلاحیت شده دقت کافی داشته باشند که در آینده شریک کمی‌ها و کاستی‌های این افراد خواهند بود.
ارسالی از سید محمد حسن موسویان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات