تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۴۵

شائبه‌ای که قوت می‌گیرد؛ قاچاق اسلحه برای اغتشاش

پایگاه بصیرت / امید کوهی
آبان ماه سال جاری بود که افزایش یکباره قیمت بنزین موجب ایجاد برخی نارضایتی‌ها در بین مردم جامعه شد، اما برخی منفعت طلبان وابسته به غرب که فضا را برای ایجاد آشوب مهیا می‌دیدند با به آتش کشیدن پمپ بنزین‌ها و تخریب اموال عمومی و همچنین حمله به مقر‌های نظامی و انتظامی در صف معاندین و مخالفین نظام و با هدف براندازی به میان آمدند و موجب کشته شدن برخی از شهروندان بی گناه هم شدند.
عده معدودی که طبق گزارشات مختلف در صحنه حوادثات اخیر کشور تعداد زیادی سلاح در دست داشتند و میدان اعتراض را به میدان جنگ و ترور تبدیل کرد.
اسلحه‌هایی با قابلیت حمل آسان و قدرت بالا، مورد استفاده افرادی همچون زورگیر‌ها و اراذل و اوباش، در ناآرامی‌های اخیر هم مورد استفاده برخی افراد قرار گرفته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اغلب افراد تیر خورده در حوادث آبان ماه ۹۸ از پشت سر تیر خورده‌اند و افرادی از داخل تجمعات به اصطلاح اعتراضی به این افراد شلیک کرده‌اند.
حال خبر کشف ۳۱ قبضه اسلحه قاچاق در شهرستان میانه توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه، شائبه ارتباط معنادار میان قاچاق این سلاح‌های گرم مخصوص اغتشاشات با بهره‌گیری از آن‌ها در اغتشاشات اخیر در کشور را در بین افکار عمومی بیش از پیش قوت می‌بخشد.
این کشف محموله قاچاق که در پی گزارش پلیس اطلاعات و امنیت، دستورات توقیف و بازرسی از خودرو در مسیر میانه- اتوبان پیامبر اعظم (ص) صادر شد، شاید بخشی از سلاح‌های قاچاق و غیرمجاز است که بیشتر در شورش‌ها و اغتشاشات خیابانی کاربرد دارد.
برنامه‌ریزی قبلی دشمنان خارجی برای سازماندهی اغتشاشات این‌چنینی در داخل، کشف این‌گونه تسلیحات آن هم در حجم بالا، نشان می‌دهد در اغتشاشات بنزینی اخیر، برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای پروژه «کشته‌سازی»، در حال اجرا بود که به نتیجه نرسید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات