صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۵۳

قاسم سلیمانی جلوی کودتا را در ترکیه گرفت

پروژه ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک پروژه صهیونیستی بود که به دست دولت امپریالیستی آمریکا که کاملا تحت نفوذ صهیونیست‌هاست به اجرا درآمد.
 مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه در اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی گفته است نقش سردار شهید "قاسم سلیمانی" فرمانده ترور شده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلوگیری از موفقیت کودتاچیان در ماجرای کودتای نافرجام تابستان سال ۲۰۱۶ ترکیه، بسیار کلیدی بود.
 "نورالدین شیرین" مدیر شبکه تلویزیونی"قدس" ترکیه، در اظهارات ۱۳ روز پیش خود در یک برنامه زنده تلویزیونی این مطلب را بیان کرده است.
او در مصاحبه با برنامه زنده " بولوشما نوکتاسی" در شبکه "۵ " ترکیه، با اعلام این مطلب گفته است: سردار سلیمانی در ماجرای کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ یک‌ تنه جلوی طرح آمریکایی- صهیونیستی- سعودی برای براندازی حکومت ترکیه ایستاد.
او گفت اگر ۸۰ و چند میلیون شهروند ترکیه را جستجو کنید از ژنرال‌هایش گرفته تا سیاستمداران کراواتی‌اش، کاری موثر شبیه این سردار کرمانی – ایرانی (سردار شهید سلیمانی) برای دفاع از ترکیه در برابر طرح کودتای امپریالیستی- صهیونیستی نمی‌توانید پیدا کنید.
 
قاسم سلیمانی جلوی کودتا را در ترکیه گرفت
"نورالدین شیرین" در برنامه "بولوشما نوکتاسی" شبکه تلویزیونی ۵ ترکیه

او بدون اشاره به جزییات بیشتر گفت: رجب طیب اردوغان خود به خوبی می‌داند نقش سردار سلیمانی در به شکست کشاندن کودتاچیان در ترکیه چه بوده است و به همین خاطر در اظهار نظر خود درباره ترور او گفته است: او به طور مستقیم به رهبری ایران وصل بود و به طور طبیعی ترور او از سوی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.
نورالدین شیرین با تاکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود گفت او فرمانده‌ لایق امت اسلام و جبهه مقاومت ضد صهیونیستی بود و به همین خاطر سال‌ها بود که در لیست ترور رژیم اسراییل قرار داشت.
او همچنین تاکید کرد پروژه ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک پروژه صهیونیستی بود که به دست دولت امپریالیستی آمریکا که کاملا تحت نفوذ صهیونیست‌هاست به اجرا درآمد.
او گفت: فقط کافی است اظهارات "آویگدور لیبرمن" (رهبر حزب افراطی اسراییل خانه ما و وزیر دفاع سابق اسراییل) را به یادآورید که گفته است: اسراییل ۳ مشکل اصلی دارد: ایران، ایران و ایران.
این شخصیت رسانه‌ای ترکیه تاکید کرد به گفته لیبرمن، رژیم اسراییل در هر نقطه‌ای از منطقه از غزه گرفته تا لبنان و از سوریه گرفته تا یمن نقش شهید سلیمانی را به عنوان فرمانده‌ سازمان دهنده جبهه مقاومت ضداسراییلی مشاهده می‌کرد.
منبع: عصر ایران


نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات