حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۹۱

دشمن نماد اقتدار موشکی را نشانه گرفته است

امروز بر کسی پوشیده نیست نقش سردار حاجی‌زاده در ارتقای توان موشکی نظام جمهوری اسلامی، نقشی بی‌بدیل و استثنائی است. سال‌هاست نام او پس از شهید تهرانی‌مقدم به عنوان پدر موشکی، بر سر زبان‌هاست و دوست و دشمن بر آن اعتراف می‌کنند
پایگاه بصیرت / گروه حماسه و جهاد/ ابوالحسن سلطانی‌زاده
تابستان ۱۳۹۶ بود که سردار حاج‌ قاسم سلیمانی را برای سخنرانی و تبیین تحولات منطقه به نیروی هوافضای سپاه دعوت کردیم. جمعیت قابل توجهی در حسینیه امام رضا (ع) برای دیدن حاج‌قاسم و شنیدن حرف‌هایش آمده بودند. جمعیت بی‌صبرانه منتظر بودند که حوالی ساعت هشت حاج‌قاسم با مشایعت سردار حاجی‌زاده وارد حسینیه شد. لحظه باشکوهی بود و هر دو سردار دوشادوش هم در حالی که به ابراز محبت و ارادت حاضران پاسخ می‌دادند، به سمت جایگاه حرکت می‌کردند. حاج قاسم پشت تریبون قرار گفت و همان ابتدا گفت: بسم‌الله الرحمن الرحیم، من امروز برای قدردانی از زحمات هوافضای سپاه در عراق و سوریه به اینجا آمدم. یکی از انگیزه‌های اصلی من برای حضور در جمع شما، عزیزانم، تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات فرمانده شجاع شما، سردار حاجی‌زاده است که انصافاً اگر زحمات این برادر عزیز و همکارانشان نبود، ما به عنوان نیروی قدس نمی‌توانستیم به تنهایی از عهده مأموریت برآییم. بله، من برای تقدیر از زحمات و خدمات خالصانه، صادقانه و شجاعانه سردار حاجی‌زاده به اینجا آمده‌ام و به همین جهت خدای متعال را شاکر هستم. به خوبی یادم می‌آید در تمام این لحظات سردار حاجی‌زاده سرش را پایین انداخته و نگاهش را به یک نقطه متمرکز کرده بود. اما در آن جلسه حاج‌ قاسم حدود دو ساعت سخنرانی کرد و جمعیت سراپا گوش و تحت تأثیر شخصیت و جذبه او قرار گرفته بودند. پس از اتمام سخنرانی باز هم هر دو سردار دوشادوش هم در میان شور و شوق برادران، حسینیه را ترک کردند. خاطره این حضور شیرین برای همیشه در ذهن و قلب حاضران ماندگار شد.
امروز بر کسی پوشیده نیست نقش سردار حاجی‌زاده در ارتقای توان موشکی نظام جمهوری اسلامی، نقشی بی‌بدیل و استثنائی است. سال‌هاست نام او پس از شهید تهرانی‌مقدم به عنوان پدر موشکی، بر سر زبان‌هاست و دوست و دشمن بر آن اعتراف می‌کنند؛ اگر امروز اقتدار دفاعی کشور به قدرت موشکی شناخته می‌شود، این قدرت، مرهون فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی سردار حاجی‌زاده به عنوان فرمانده میدانی این عرصه است. اجرای دقیق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای رساندن قدرت موشکی به نقطه‌زنی، توسعه و به تولید انبوه رساندن انواع و اقسام موشک‌ها در مقیاس کوتاه، میان و بلندبرد، راه‌اندازی شهر‌های موشکی و ده‌ها اقدام دیگر تنها برگ‌هایی از خدمات مخلصانه ایشان در این عرصه بوده است.
حاجی‌زاده را همگان به صراحت، شجاعت و صداقت می‌شناسند. او تلاش برای پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب را مستمراً در دستور کار قرار داده به گونه‌ای که خودش بار‌ها گفته است: اگر در این میان توفیقی حاصل شده است پس از لطف خدای متعال، از چشم گفتن ما در قبال امام خامنه‌ای بوده است و توسعه و تقویت روز افزون قدرت موشکی مرهون هدایت‌های حکیمانه و دقیق و موشکافانه علمدار بصیر انقلاب است.
موشک‌های هوافضای ذوالفقار ولایت همواره برای گرفتن انتقام از بدخواهان از نیام برآمده و چه در دیرالزور، چه در بوکمال، چه در اقلیم کردی و چه در عملیات اخیر شهید سلیمانی همواره ضربات مرگباری را بر دشمن وارد کرده است. بیدار باشیم و هوشیار که امروز دشمن پس از ترور فیزیکی حاج قاسم و یارانش، با استفاده از ایادی داخلی می‌خواهد سردار حاجی‌زاده را ترور شخصیتی کند. او صادقانه مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری ۷۳۷ اوکراین راـ که متأسفانه به علت خطای غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت‌ـ به گردن گرفته و الگویی از مسئولیت‌پذیری آن هم در چنین شرایطی را به مسئولین کشور نشان داده است. امروز دشمنان به شکلی ناجوانمردانه او را که نامش با اقتدار موشکی گره خورده است، نشانه گرفته‌اند و تلاش می‌کنند با مصادره یک خطای انسانی غیر عمد پدافندی، خط تضعیف قدرت و بنیه دفاعی و اقتدار نظامی کشور را دنبال کنند. سردار حاجی‌زاده پس از آن سخنان شجاعانه در قلب مردم عزیزتر شده است؛ چرا که پیش از این سابقه نداشته است کسی آبروی ۴۰ ساله خویش را با پذیرش مسئولیت حادثه معامله کرده باشد. او از رهبرش آموخته صراحت، صداقت و شجاعت در بیان حقایق، معتبرترین راهکار برای انجام مسئولیت الهی است. دشمن می‌خواهد با استفاده از غربگرا‌های داخلی و ایادی مزدور با سردار حاجی‌زاده تسویه‌حساب کند و این شمشیر برنده ولایت را از تیزی بیندازد؛ چون می‌داند با وجود او در عرصه موشکی، پهپادی و ... نظام اسلامی هر روز شاهد فتح‌الفتوحی خواهد بود که خواب آشفته و پریشان آن‌ها را برای انهدام توان نظامی کشور باطل خواهد کرد؛ البته ملت قدر این فرزند رشید و ولایت‌مدار را می‌داند و مسیر نورانی و پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهد. ان‌شاءالله انتقام سخت که وعده صادق الهی است با قدرت، اقتدار و صلابت بیشتر تا پاک‌سازی کامل رژیم‌های منحوس آمریکا و رژیم صهیونیستی از منطقه ادامه خواهد یافت و به حول و قوه الهی دیری نخواهد بود که منتقمین حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمان سردار حاجی‌زاده با نواختن سیلی‌های محکم و سخت به حضور فسادبرانگیز آمریکا در منطقه پایان خواهند داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
سلام خدا و بندگان صالح وی بر تمامی شهدا وسرداران شجاع و سرافراز اسلام خداوند به همه آنها توفیق روزافزون عنایت فرماید.ملت قدردان زحمات همه این بزرگواران است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات