صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۱۹۹۶۴

آقای ظریف ! وقت خیانت نیست

آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو دپارتمان سیاسی مرکز پژوهشی آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جریان امریکایی-صهیونیستی راهبرد آشوب‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است.
عضو اندیشکده اسرا تاکید کرد: آنها ابتدا می‌خواهند محور مقاومت را با هدف پیشبرد پروژه‌های منطقه‌ای از جمله پروژه معامله قرن، مشغول کردن کشورهای منطقه از جمله ایران به امور داخلی تضعیف کنند و در همین راستا دشمن تلاش می کند یکسری اعتراضات را به آشوب تبدیل کند. در این میان با تکیه بر عناصر وابسته گرای داخل همچون جریان فتنه سعی در ایجاد نارضایتی داخلی در میان اقشار مختلف هستند.
این مدرس دانشگاه افزود: آمریکایی‌ها در صدد تغییر نگرش به سمت وابسته گرایی از طریق نفوذ و تغییر در باورها و رفتار جوانان ایرانی عمل می‌کنند تا سرانجام جوان ایرانی مسیری را در پیش بگیرد که رئیس کاخ سفید می‌خواهد. در واقع نگرانی اصلی امریکای‌ ها، نسل جوان انقلابی تربیت شده در بستر انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: در این راستا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 41 مرتبه کلمه "جوان " را تکرار کرده اند. مطمئنا مقصود ایشان جوانانی هستند که دل در گرو آرمان های انقلابی دارند و نسبت به ارزش های انقلاب وفادارند.
این استاد دانشگاه افزود: هر زمان مدیران جوان و انقلابی بر کار گمارده شدند جامعه از برکات آن بهره مند شده و در مقابل عنصر خسته از آرمان های انقلاب ، محافظه کار و فرتوت مانند ترمز دستی برای نظام عمل کرد و سبب تزریق یاس در جامعه شد.  جوانان مومن انقلابی باید مسئولیت تکمیل حلقه دولت اسلامی را در چله دوم انقلاب بر عهده بگیرند.
وی ادامه داد: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس جریان وابسته گرای غرب زده با هماهنگی اتاق فکر جریان فتنه و انحراف با رادیکالیزه نمودن فضای سیاسی کشور و ایجاد دوگانه های کاذب همچون جنگ-سازش به دنبال منحرف نمودن اذهان عمومی است. 
پاک‌اندیش تاکید کرد: کسانی که مردم را به شرکت در همه‌پرسی درباره مذاکره و تسلیم شدن در برابر امریکا حواله می‌دهند همان از نفس افتاده‌ها هستند که تفکر سازش و توسعه برون‌زا به جامعه و بخصوص در فضای نخبگانی را تزریق می‌کنند و خواسته یا ناخواسته پازل دشمن در باب نفوذ را تکمیل می‌کنند؛ تهدید دهه پنجم انقلاب رخنه فرصت‌طلبان و از میدان به درکردن وفاداران به انقلاب است. آن چیزی که باید به رای گذاشته شود تعامل سازنده و تعامل بازنده است.
وی گفت: به جرات می توان گفت که مدیران تکنوکرات تهدید امنیت ملی برای کشور هستند و اینان همان کسانی هستند که همواره با عملکردشان در خلاف مسیر تلاش های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تحقق امنیت پایدار برای کشور و منطقه حرکت کرده اند.
این مدرس دانشگاه یادآور شد: معدل مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی شش ساله کشور است. توافق موقت ژنو، امضای کری، توافق برجام، تایید شورای امنیت، اجرای برجام، خروج امریکا، اینستکس، تماس مکرون و... از جمله به انتظار نشستن هایی بود که موجب متوقف شدن کشور طی شش سال اخیر را فراهم آورد.
وی گفت: باند موسوم به نیویورکی‌ها در کشور، به تازگی وقیحانه‌ ساز مذاکره با دولتی را کوک می‌کند که بزدلانه نماد عزت و اقتدار ایرانیان را در سه هفته گذشته ترور کرد. صدایی که این روزها بصورت ناموزون و متفاوت از صدای آحاد ایرانیان با وسوسه خناسانه مذاکره با امریکا شنیده می شود صدای ایرانی نیست.
 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات