آذربایجان غربی >>  عمومی >> آخرین مطالب
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۹۷۳

چرا جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی تمام عیار؟!

دشمن در صدد است تا برای ملت ایران این یوم الله را بدون دستاورد معرفی کند و وقتی این تصویر برای مردم ایران و مردم دنیا جا افتاد، انفعال شروع می‌شود.
پایگاه بصیرت / حسن اکبری فر
دشمن با این حجم عظیم جنگ رسانه‌ای و روانی بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی چه اهدافی را دنبال می‌کند؟ واقعاً این همه تلاش مذبوحانه دشمن مخصوصاً بعد از حملات موشکی ایران و تخریب پایگاه هوایی عین الاسد برای چیست؟
هرچقدر دستاورد‌های رقیب بزرگتر و بیشتر باشد، باید تلاش بیشتری انجام شود تا آن دستاورد‌های بزرگ، پنهان یا از انظار عمومی محو شود. شایعه و دروغی که میلیون‌ها نفر باور داشته باشند به راحتی جای حقیقت را می‌گیرد و به اندازه آن مؤثر واقع می‌شود؛ مثلاً حضور ۲۵ میلیونی جمعیت در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را باید با دروغ پردازی‌های ترامپ، پمپئو و فرماندهی میدانی سفیر انگلیس، لشکر رسانه‌ای سلبریتی ها، عوامل نفوذ و تمامیت امپریالیسم رسانه‌ای غرب ... بپوشانند. دشمن در خصوص حمله به عین الأسد نیز با همین تکنیک به میدان آمد تا حداقل دستاورد‌های بی مانند آن را در حوزه نرم، کم رنگ جلوه دهد، این دستاورد‌ها چه بوده اند؟
معتبرسازی تهدیدات جمهوری اسلامی، عزم و اراده مقابله به مثل، بازدارندگی، تأیید کارآمدی نظریه مقاومت فعال، اثبات آسیب پذیری آمریکا، شکست هیمنه آمریکا، اثبات برتری تکنولوژی ایران در صنایع نظامی، شکست انحصار دقت در حوزه موشک‌های بالستیک، تغییر در الگو و معادلات جهانی، نمایش ضعف تسلیحات آمریکایی، تست تسلیحات جمهوری اسلامی در عملیات واقعی، نابودی مرکز شنود و کنترل و رصد آمریکا در منطقه، ادامه دسترسی زمینی ایران به مرز‌های رژیم صهیونیستی و سواحل مدیترانه، نابودی استراتژیک‌ترین نقطه اهداف آمریکا در منطقه، تغییر رفتار کشور‌های متخاصم در منطقه خاورمیانه، اثبات بی اعتباری رویکرد آمریکا در حوزه تهدید، دست برتر ایران در مذاکرات منطقه ای، تشویق عراق به اخراج آمریکا، اثبات کارآیی تسلیحات موشکی ایران، ایجاد بازار تسلیحاتی موشک‌های بالستیک نقطه زن، اثبات دروغ پردازی دولت آمریکا با آشکار شدن ۱۰۰ کیسه جنازه و بیش از ۲۰۰ زخمی، تسریع خروج آمریکا از منطقه و ...
دشمن در صدد است تا برای ملت ایران این یوم الله را بدون دستاورد معرفی کند و وقتی این تصویر برای مردم ایران و مردم دنیا جا افتاد، انفعال شروع می‌شود؛ حاج قاسم شهید می‌شود، سرداران بزرگی، چون سردار حاجی زاده را ترور شخصیت می‌کنند، تجهیزات بسیار پیشرفته جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی را زیر سؤال می‌برند، مکانیسم از قبل شکست خورده ماشه را فعال می‌کنند، تا وقتی گفتند بیایید برای مذاکره، ملت راحت‌تر بتوانند از دستاورد‌های بسیار بزرگ و منحصر به فرد اتفاقات اخیر دل بکنند و راحت‌تر به اف‌ای تی اف و سی اف تی و پالرمو تن بدهند و در نهایت راحت‌تر مذاکره و سازش کنند و تسلیم شوند؛ لذا باید با تمام توان این همه دستاورد بزرگ و این همه مائده آسمانی را که به پاس همراهی این مردم با نظام جمهوری اسلامی عاید گشته، ارج نهاده و به شکرانه آن بر تلاش شبانه روزی خود بیافزاییم تا قوی‌تر شویم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات