صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۲۰۲۱۴

اصولگرایان بدشان نمی‌آید بین خودشان وزن‌کشی کنند

کسی که دستاورد ندارد به تخریب رقیب دست می‌زند
«مهدی چمران» رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اگر جریانی دستاوردهای مثبت و قابل ذکری داشته باشد، از آنها برای انجام تبلیغات خود استفاده می‌کند؛ اما در غیر این صورت اقدام به تخریب جبهه مقابل می‌کند. اصلاح‌طلبان اکنون به تخریب کاندیداهای جبهه رقیب دست زده‌اند و مسائلی را در هم می‌آمیزند و مطرح می‌کنند و چهره‌ها را آماج حملات خود قرار می‌دهند و عده‌ای هم شایعات آنها را باور می‌کنند. این انتظار را باید از اصلاح‌طلبان داشت و قاعدتاً این تخریب‌ها ادامه‌دار هم خواهد بود.


اصولگرایان بدشان نمی‌آید بین خودشان وزن‌کشی کنند
«محمد مهاجری» فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا با بیان اینکه اصولگرایان بیشتر از دو لیست برای انتخابات مجلس ارائه خواهند شد، گفت: اگر اصولگرایان 5ـ4 لیست هم ارائه کنند، باز هم پیروز انتخابات هستند، به خاطر همین بدشان نمی‌آید در شرایطی که رقیبی وجود ندارد، بین خودشان وزن‌کشی کنند! وی افزود: من معتقدم اگر اصولگراها یک لیست بدهند، دیگر اصولگرا نیستند.


هنوز هم ترجیح‌مان ارائه لیست واحد است!
«مجید متقی‌فر» سخنگوی جبهه پایداری درباره خروج جبهه پایداری از ائتلاف جبهه نیرو‌های انقلاب گفت: از ابتدا هم درباره ورود به این لیست صحبتی نشده بود، البته ما هنوز هم ترجیح‌مان ارائه لیست واحد است و اگر هم نشد، بهتر است اشتراکات لیست‌های‌مان بسیار زیاد باشد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات