اقتصادی >>  اقتصادی >> نبض اقتصاد
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۲۰۶۱۰

مهلت دوباره برای حذف‌شدگان مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از اول تا دهم اسفندماه متقاضیان مسکن ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام، دلیل حذف شدن یا رد اطلاعات خود را مجددا ارزیابی کنند.

محمود محمودزاده با بیان اینکه ثبت‌نام مجدد متقاضیان مسکن ملی که در دور اول حذف شده بودند، از اول تا دهم اسفند انجام خواهد شد، افزود: ممکن است برخی از متقاضیان به صورت ناخواسته و یا بر اساس اطلاعات غلط حذف شده باشند که این متقاضیان با مراجعه به سامانه علت حذف شدنشان را مشخص می‌کند و در صورت رد شدن این اطلاعات می‌توانند مجدداً ثبت‌نام کنند. وی افزود: متأسفانه برخی از متقاضیان به علت تشابه اسمی یا سبز نبودن فرم «ج» شان حذف شده بودند که پس از برطرف کردن ‌اشتباه یا اصلاح اسامی می‌توانند دوباره مسیر ثبت‌نام را طی کرده و وارد لیست شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از متقاضیان در دوره‌‌های قبل در مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودند اما بعد از مدتی روند ثبت‌نام را تکمیل نکرده و انصراف داده بودند. این افراد همچنان فرم «ج» آنها قرمز است، در همین راستا افراد بعد از مراجعه به ادارات کل می‌توانند فرم «ج» خود را سبز و در دور جدید ثبت‌نام کنند.
محمودزاده ادامه داد: حدود ۴۲ درصد از متقاضیان ثبت‌نام‌شده در طرح مسکن ملی در دور اول واجد شرایط نبوده و حذف شدند که در این دوره می‌توانند در صورت تأیید اطلاعاتشان مجددا ثبت‌نام کنند. وی با‌ اشاره به اینکه تا اواسط اسفندماه سعی خواهیم کرد تمامی متقاضیان تأییدشده را تعیین تکلیف کنیم، گفت: تعدادی از متقاضیان تأییدشده هم ممکن است در بازه ثبت‌نام به علت نداشتن سابقه پنج سال سکونت حذف شوند. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حدود ۵۸ درصد از متقاضیان در دور اول تأیید شدند که بخش عمده‌ای از آنها البته به استثنای شهر‌های جدید در صورت نداشتن سابقه سکونت حذف خواهند شد. در دور دوم ثبت‌نام سعی خواهیم کرد ظرفیت‌های بیشتری را در برخی از استان‌ها ایجاد کنیم تا بتوانیم متقاضیان بیشتری را در این حوزه ثبت‌نام کنیم که این دوره بلافاصله بعد از اتمام پالایش اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان دور اول اجرایی می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات